Ben bir kızı çok seviyorum açıldım Doğulu birisi sevgilisi yok Hiç de olmamış Fakat ne sen söylemiş ol ne de ben duymuş olayım ded?

Ben kızı çok seviyorum sevgilisi yok Hiç de olmamış ona Instagram'dan aşık olduğumu söyledim ama ne sen söylemiş ol ne de ben duymuş olayım olarak karşılık verdi şimdi bana tavırlı davranıyor aynı iş yerinde çalışıyoruz kolay gelsin diyorum cevap vermiyor bana düşmanı gibi davranıyor çok kötü bakıyor dövecekmiş gibi anama onu çok seviyorum Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum Neden böyle yaptığını da bilmiyorum sorsam ayıp olur mu acaba yanlış anlar mı korkuyorum
Ben bir kızı çok seviyorum açıldım Doğulu birisi sevgilisi yok Hiç de olmamış Fakat ne sen söylemiş ol ne de ben duymuş olayım ded?
Cevapla