Birini terk ederken uzun mesaj, mektup tarzı şeyler mi yoksa hiçbir şey demeden gitmek mi?

Lütfen kınamayın ya da yargılamayın eşim hem içki alışkanlığı var hemde hayatımdaki en büyük pişmanlığın benden ayrılmıyor ve onu bırakmaktan başka bir çarem kalmadı. Başka birisinin yanına kaçmıyorum tek başıma gidiyorum
Birini terk ederken uzun mesaj, mektup tarzı şeyler mi yoksa hiçbir şey demeden gitmek mi?
Cevapla