Lütfen bana bir yol gösterin çok seviyorum ama bunu gösteremiyorum. Ne yapmam lazım?

Benim sevgilim fazla romantik. Bense o kadar romantik değilim biraz odun bile sayılırım. Görüntülü konuşurken falan yüzüme dalıp dalıp iltifatlar ediyor mesajlaşırken keza aynı şekilde kalpler iltifatlar romantik sözler havada uçuşuyor. Bir iki kere uyardım romantiklik sevmiyorum azaltsan diye içimden geliyor ama tamam dedi ilk başarır gibi oldu sonra yine başladı. Buluştuğumuzda falan bir yerde otururken sürekli sarılıp ellerimi öper. Rahatsız oluyorum millet bakıyor utanıyorum dediğim halde. O bu kadar şatafatlı severken yazarken ben sade ve tek kalpli konuşunca soğuk olduğumu düşünüp neyin var diyor. Lütfen bana bir yol gösterin çok seviyorum ama gösteremiyorum. Ne yapmam lazım?
Lütfen bana bir yol gösterin çok seviyorum ama bunu gösteremiyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla