Ayrılmak zor değil ayrılabilirsin asıl sorun yaşadığın anılar dönüp dolaşıp aklına gelir eğer hala seven tarafsan bu sana daha da zor gelir çünkü onu ararsın sağda solda ve kimseye de bunu söyleyemezsin... İnsanlar bu devirde çok anlayışsız ve kırıcı..
Anilar belki unutulmaz ama hissettigin duygular degisebilir. Eger kafanda olamayacagini netkestirip ayrildigini kabul ettiysen o anilarin duygusal bi anlami olmaz. Ayrilmak nasil olduguna bagli istemeyerek ayrilmak zorunda birakildiysa zor ama bu duruma destek alarak yogunlugunu mesguliyetini baska seylere yönlendirirse bi insan bu durumu kabullenmesi daha kolay olabilir alisabilinir ama bu süreci insan kendine izin vermeli kolay olmadiginida kabul edebilmeli
Ayrılmak zor degil. Anıların akla gelmesi daha çok zor ve her an yaşananlar, konuşulanlar gittiğin yerlerde verilen sözler, çalan müzikler, olanlar aklına gelir ve yaralar insanı unutmak zor..