Dış görünüşü ilgimi çekmiyorsa içiyle pek ilgilenmiyorum ilk etapta. Herkes önce dışına bakıyordur bunda ayıp bir şey yok. Ha çok yakışıklıdır içine bakarsın boş, her şey orada biter. Sonuçta bir ürün alırken bile ambalaj önemli olabiliyor seçimlerimizde🤣🤣
İkisi de önemli ama dış görünüşü iyi olup karakteri kötü olan birini istemezdim şahsen Allah gönlüme göre verdi hem huyu güzel hem yüzü güzel biriyleyim
2 si de önemli. Kişilik zaten çok önemli. Dış görünüş giyim tarzı da önemli , biri olmadan diğerini de pek istemem ama kişilik değiştirilmez. Dış görünüş değiştirilebilir daha az sorun olur yani
Sevgilimin dış görünüşü önemli tabi içini napiyim ben dışarda yanımda yürürken millet içini görmüyo estetik degerler taşımalı yanımda ki hatun ben çok yakışıklı güzelse o da öyle olmalı
Tabi ama sırf çirkin diye de bi insanla konuşmak istememe gibi bir huyum yok önce biraz konuşurum şans veririm eğer kötü davranışları varsa bidaha konuşmam
Yani şöyle söyliyim ikisi de önemli ama sen bir insana bakınca ilk görceğim şey kişiliği değil dış görünüşüdür bakımsız ama kişiliği iyi olan çok insan var sonuçta hepsine aşık olmuyoruz. Sorunun cevabu çok belli o yüzden işk dış görünüş sonra ilişkinin devamı için kişilik zaten