Herhangi bir ders çıkardınız mi? benim toksiklerden uzak durmam gerektigini öğrendim 


bu toksik ne ya. Heryerde toksik ilişki falan filan. Benim bildiğim bi toksik maddeler var onun eğitimini veriyorum birde toksik ilişki mi var noluyor o
Saygısız , kötü, kişiye zarar veren ilişki
Sürekli yarın ayrılıcakmış gibi düşün üzülme ben çok baglandıgım için 1.5 yıl falan acı çekiyorum ayrılık acısı o yüzden bu motto sayesin de köpek oluyolar dünya vsrmış
Cevap
12Cevap
Çok fazla ya da hızlı bağlanmamak
kadınlar için yalan söylemek nefes almak kadar kolay
Cinsiyet ayrımı yapmayalım , karakter meselesi
erkekleri bilmiyorum ama kadınlar maalesef böyle
Fazla güven vermemek gerektiği ama şu an ilk kez sanaldan ilişkim var bakalım
Hadi hayırlısı
Kimse için kendimden ödün vermemek, ayrıca herkesten herşeyi beklemek ama belli etmemek... gibi daha bir çok çıkarımım var.
Çok seviyorum diye prensiplwrinden taviz vermemem gerektiğini
Kimseye hak ettiğinden fazla anlam yükleme..
kesinlikle cok fazla sevdiğini göstermeyeceksin ve de cok affedici olmayacaksın
Saygı ve hoşgörü önemli. Tek taraflı özveri ilişki için yeterli değil.
Uzun uzun açıklamalar yapıp hep ilgi gösterme…
Daha bişi öğrenemedim
Hiç kimseye çok fazla güvenme
Sevmemeyi öğrendim
Seversin yeniden belki bir gün...
Kimse için değişme kimseyi de değiltirme
Her zmn kendi için bir şeyler yapmalı insan kimse için değil
Kimseye güvenilmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?