Birden fazla erkekle konuşmak çok keyifli değil mi sizce de?

Yani düşünsene 3 tane kişiyle konuşuyorsun hepsi çok yakışıklı ve üçüyle de flörtleşiyosun çok iyi değil mi yaa
Birden fazla erkekle konuşmak çok keyifli değil mi sizce de?
Cevapla