Erkeklerin çok konuşmasını itici buluyor musunuz?

Selamss

az ve öz. 😌

burada ne diyor Sezen; savaşma seviş benle, hayata karış benle
burada ne diyor Sezen; savaşma seviş benle, hayata karış benle

#sosyetic

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Güncellemeler
+1 yıl
@ilginfulyaa Süper Soru için merci 🌸
Erkeklerin çok konuşmasını itici buluyor musunuz?
Cevapla