İmam nikahli olup bekar evinde yasayan herkesten evli oldugunu saklayan kisi o kisiyi seviyormudur. Bekarim demisti bana megersem evliymis. Ona karsi ilgimi biliyor mesafe koymuyor ama yanasmiyorda patronumdan kiskaniyor isten ayrilmami istemiyor bana sogukta yapmiyor ben mesafe koyunca aksine tavir aliyor ne yapmaya calisiyor
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Senide kazanmak ve seninle de yakınlaşmak istiyor her anlamda
O zaman bana evli oldugunu soylemezdiki ruhum duymazdi rsmi bisey yok sonucta bana evli oldugunu soyliyerek uzaklasacagimi dusunmustur herhalde
Hayır yanlış düşünüyorsun bunu söyleyerek dürüst güvenilir biri olduğunu sana göstermek istemiş bilir ki evli olduğunu seven bir kadın mutlak bir gün öğreneceğimiz bilincinde
Zatwn basta bana karsi durust oldugu icin ne kadar uzulsemde ekstra ona karsi ilgim olusmustu ama sonra bana karsi davranislari hala flort trzinda oldugu icin coxemedim amacini ve bana bekarim demisti daha once
Eeee bir insan işin gidişatına göre konuşur baştan bekarım diyip senin ilgini alakanı görünce itiraf etmiş olması niyetinin ne olduğunu belirtmiş fakat sen anlayamamışsın
Dedim bana bekarim demistiniz oda dedi bekar evinde yasiyorum oda baska sehirde zaten zor bir hayatim var vs dedi banada sen cok cekingensin diye sana abi kardes gibi yaklasmistim felan demisti ama asla o sekilde yaklasmamisti hatta ben ilgimi soylemeden once beni kiskaniyordu patronumdan ve benimle ilgileniyordu Şu an bile mesafe almiyor
Bence İsteyen adamda çoktan sohbeti açmıştı. benden sadece hoşlanıyor , bela ve ciddiyet istemiyor. Hafif bir kız olsam belki acımazdı ilişkiye girer çıkardı. Ama anlamış ki ben fazla hassassım ve takıntıliyim beni ve kendini üzmek istemiyor. Sonuçta yarı evli olduğunu söylediği bir değer yargısına sahip. Hayata benim gibi bakmıyor. Onun için ilişkiler açık ilişki ada gerek duymuyorlar. Bende onun gibi olsam takılırdık ama sadece takılırdık. İsim falan konmazdi konmazda
Bak arkadaşım erkekler zaten gerçek niyetini asla bir ilişki ciddiyete binmeden belirtmek bir ilişki takılmamak başlar ve erkek bilir ki bunun sonucun da bir yakınlaşma illaki olucak onun için her zaman temkinli mesafeli ve aceleci davranmaz ve unutmak kimse kimseye fazla acımaz zevkini düşünür
Zaten benin ilgim yoktu. Onun bana karsi ilgisi vardi benim sonradan olustu. Ve laf arasinda alakasiz bir sekilde bana bekar biri olarak soyluyorum demisti bekar oldugunu belirtmişti. Ve ne zaman yanindan gecsem saclarini duzeltiyordu surekli beni izliyordu beni asiri koruyordu patronumdan kiskaniyordu şu an ise bazen utaniyor bazen izliyor ilgimin oldugunu bildigi halde mesafe koymadi abi olarak yaklasmistim dedi ama asla oyle yaklasmamisti ve suanda var belki daha az eskisine gore ama var gibi
Fakat hikayelerime bakmiyor mesaj atiyorum iş icin kısa kesiyor bazsn yuzume bakmiyor isteyen ve hoslanan kiside bu sekilde davramaz gibi
Tecrübeli olduğu için sabırlı ve dikkatli davranıyor neyle sonuçlanacağını biliyor ve emin
Neyle sonuclanicak neden emin
Sen erkekler hakkında belli ki fazla fikre sahip değilsin
Ve beni masum temiz buluyor. Hayatima kimse girmemis biliyor bana umut verip benim duygularimla oynayip benimle birlikte olup giderse bunu kaldiramiyacagimda biliyor bana o kotulugu yapmaz
Dedigim gibi hayatimda kimse olmadi arkadas olarak bile olmadi erkek olarak
Arkadaşım sen gerçekten saf ve gerçek yaşamda neler olduğundan erkekler hakkında çok şeyden beyhude olduğun açık ve net;erkekler senin sandığın kadar duygusal değiller bir çoğu
Hayırlı ilişki diye buna denir
Hayirli?
Uzak dur ondan manyak mısın
Uzak duruyorum ayni is yerindeyiz muhattap olmak zoeunda kaliyorum muhattap oluyorum ister istemex
Açık açık söyle senin ile iş arkadasligindan başka munasebetim olmayacak benden uzak dur de
Onu soylersem orayi dar eder bana ve inkar eder sonucta evli oldugunu soyledi karsilik vermedi
Ben ona karsi normal davraniyorum baslarda yuzune bile bakmiyordum ofiste cok dikkat cektik o yuzden normal dâvraniyorum birde evli diye tavir koymusum gibi olmasin diye
Ve bence İsteyen adam çoktan sohbeti açmıştı. benden sadece hoşlanıyor , bela ve ciddiyet istemiyor. Hafif bir kız olsam belki acımazdı ilişkiye girer çıkardı. Ama anlamış ki ben fazla hassassım ve takıntıliyim beni ve kendini üzmek istemiyor. Sonuçta yarı evli olduğunu söylediği bir değer yargısına sahip. Hayata benim gibi bakmıyor. Onun için ilişkiler açık ilişki ada gerek duymuyorlar. Bende onun gibi olsam takılırdık ama sadece takılırdık. İsim falan konmazdi konmazda
Takılmak istiyorsan takıl onun aradığında o ama birde eşinin yerine koy kendini vicdanın rahat olacak mı
Yani neden böyle anlamıyorum insanlar hep yanlış kişilerden hoşlanıyor seviyor
Sana karşı demedim yanlış anlama bende senin gibiyim nerde yanlış biri var ondan hoşlanıyorum
25 yasindayim bu yasima kadar kimse girmedi hayatima sirf boyle birsey yasiyim diye korumadim kendimi takilmak tabikide istemiyorum tutrsiz anlamsiz tavirlari gizemli havalari benim kafami karistirdi bana umut veriyor ayri sehirdeler resmi bisey yok bekar evinde yasiyor acaba zorlami diyiyorum ya da iki tarafta mutsuz mecbur kaldiklari biseymi var diyiyorum ortada hala bir netlik olmadigi icin icimde hala kucukte olsa umut var net aciklama yapmadi ben sirf hislerimi belirsizlik kalksin diye soylemistim iyice suyu bulandirdi istifa ettim kabul etmedi patronumu bekledim 1 ay oldu patronum gelmedi sonra is aradim bulamadim bana sorarsaniz sen ne istiyorsun diye netlik bana daha seffaf olmasini istiyorum ya kapiyi tam kapatsin ya da hic aralik birakmasinki bende yoluma bakip devam ediyim istiyorum soru isaretleriyle kafami doldurmak istemiyorum
Cunku evliligi formaliteymis gibi konustu
Ah be kardeş seni gerçekten çok iyi anlıyorum aşkın gözü kör ne desemde bı anlami yok ama hayır gelmez hayırlı birini çıkarır inşallah karşına
Bende senin gibiydim beni bırakıp gitti hiç bir şey olmamis gibi ona dokunmadım etmedim kötü bir niyetle yaklasmadim hiç bir zaman benimle flört eder gibi konuştu hep ümit verdi ona hep yardımcı oldum hiç bir şey olmamış gibi bırakıp gitti şimdi kafamda ne yapıyor kimle konuşuyor soruları dönüp duruyor Allah yardımcımiz olsun
Uzulmeyin demekki sizin hayatinizda rolu bitmis sizin kaderinizde o kisiye bagli degil demekki karsiniza daha iyi sizi seven sevebileceginiz biri cikacaktir bilemeyiz bugun buna bunun icin uzulup yarin oburgun iyi ki olmamis diye mutlu olacaginiz bir durum olabilir sadece belirsizlik cok yoruyor insani birdr ayni yerde olunca daha zor oluyor hersey yoksa ben coktan unutmustum unutmasam bile bu kadar kafa yormazdim
Zaten bizde de belirsizlik vardı seni arkadaş olarak görüyorum diyordu bana ama hep yakın davranıyordu bende snein gibi kimseyle flortum felan olmadı arkadaşça başladık sonra bana yakın davrandı içimde ümit oluştu sonra bırakıp gitti
Öyle bırakıp gitmede olmadı seni 2 3 kere gerçekleşti bu olay bir bıraktı sonra seni bırakamıyorum arkadaşım olarak kal dedi 2 3 kere barıştık sonrasında ben istemedim en sonuncusunda kırildi biraz biliyorum artık konuşmuyoruz da
Oyle kisilerinde kırilmasi lazim zaten siz cidden benim gibiymissiniz hala o kisiyi dusunuyorsunuz emin olun kirilmamistir başı sıkısinca sizi sıginacak liman gormus kendine ama daima kalacagi bir liman degil cikar iliskisi iste
Bir daha bulamaz ki beni kendimi zor tutuyorum merak ediyorum ama ulaşmasına izin vermeyeceğim
Bencede oyle yapin oyle insanlar iyi degil duygulari kullaniyorlar
Yanlış anlama beni kardeşim gibi görüyorum seni keşke senin gibi biri ile tanışsam karşıma çıksa ama hep yanlış kişiler çıktı bu zamana kadar senin benim gibi insanların kaderinde de bu yazılı demek ki Allah hayırlı doğru insanlar çıkarsın karşına inşallah kendine ayağının üstünde durmaya çalışıyorsun namusunla şerefinle ne güzel gerçekten senin gibi insanlar az kaldı bu devirde değerini bil böyle insanlara dikkat etmeye çalış uzak dur bunlardan elinden geldiğince Allah böylelerine muhtaç etmesin
Cok tesekkur ederim. Allah gonlunuze gore versin. Bu zamanda cogu sey gibi masum olan seylerde cabuk tuketiliyor. maalesef gunumuz iliskiler evlilikler, arkadasliklar vs hep cikar iliskisine dayali
Ben teşekkür ederim