Hoşlandığım çocukla yazıştım.. ama o bana yazmıyor?

2 aydır ilgi duyuyorum sanırım o da bana, 3 gün önce konuşmaya başladık ve benden hoşlandığını düşünüyordum ama en son dün sabah konuştuk ve ondan sonra defalarca online oldu msnde ama hiç yazmadı neden olabilir? ben yazmak istemiyorum çünkü en ilk ve son ben yazmıştım
Hoşlandığım çocukla yazıştım.. ama o bana yazmıyor?
Cevapla