Ben 1.55 sevdiğim kişi 1.90 herkes kızlar çok yadırgıyor sizce olamaz mı?

aramızda baya boy farkı var onu seviyorum ama o bana bakar mi bilmiyorum tipi de tatli biri. ben minyon tipli biriyim. :(
Ben 1.55 sevdiğim kişi 1.90 herkes kızlar çok yadırgıyor sizce olamaz mı?
Cevapla