Erkek arkadasimin ailesi ona cocuk gibi davraniyor bu saglikli bir durum mu?

ben 23 yasindayim oda 21 yasinda evet ondan 2 yas buyugum yakinda ben 24 olcam oda 22 ama ona hic erkek adam gibi davranilmiyo el bebek gul bebek gibi annesi hep nerdesin napiyosun sen eve gelmeden uyumam basina bisi gelcek nereye gittin babasi ordan yok seni özledim oglusum bilmem ne vallaha ben evlilik yasina neredeyse gelmis insanim ben boyle o buyusun diye kac sene beklemem lazim ben kiz olmama ragmen ailem boyle ustume dusmuyor sevmediklerinden degil sadece bunaltmiyolar. ona boyle davranilmasi onun hayata buyuk adimlar atmasini asiri engelliyor ailesi asla onu evlenip coluk cocuk sahibi olucak insan diye gozlemlemiyolar bu durum beni cok rahatsiz ediyor :( dogal olarak oda kendini oyle goremiyor
Erkek arkadasimin ailesi ona cocuk gibi davraniyor bu saglikli bir durum mu?
Cevapla