Arkadaşlar sizce durduk yere neden kusura bakma ben konuşmak istemiyorum dedi?

Görücü usulü bir kızla tanıştım birkaç gündür konuşmaya birbirimizi tanımaya başladık bugün sabah ben işten gelirken WhatsApptan kendimi çekip attım nöbetten çıktım eve gidiyorum dedim kızda gözlüksüz de şu anki halini çekip atabilir misin dedi tamam dedim attım. Sonra bende dedim sende şu anki halini çekip atabilir misin dedim mesajımı akşama kadar görmedi sonra gördü cevap yazmadı aradım açmadı ondan sonra mesaj yazdı kusura bakma ben konuşmak istemiyorum dedi. Çok üzüldüm moralim çok bozuk. Sizce neden böyle yaptı bu kız arkadaşlar, artık sinirlerim çok bozuldu kafayı yemek üzereyim
Arkadaşlar sizce durduk yere neden kusura bakma ben konuşmak istemiyorum dedi?
Cevapla