Eski sevgilime yazdım bana böyle bi mesaj yazdı arkadaşlar bi bakın bune böyle?


Attığı mesaj buydu;

biten şeylerin peşine düşme.
İstemiyorum ogün söyledim zaten biterse birdaha dönüşü olmayacağını. bundan sonra yapacağın en iyi şey kararının arkasında durmak olur çünkü bende hiçbişey değişmeyecek.
Senden nefret ediyorum Her zaman nefretle hatırlayacağım biri olarak kalacaksın bana yaşattığın o berbat günleri asla unutmayacağım aklıma her geldiğinde kinim dahada çoğalacak.


Anlamadım böyle şeyler yazdı siz olsanız napardınız benim hatalarım vardı çocukla sevgili olmak istemiyordum ama benden uzaklaşmasınıda istemiyordum en sonunda çocuk benden ayrıldı aradan 1 ay geçti mesaj attım bana böyle karşılık verdi.
Eski sevgilime yazdım bana böyle bi mesaj yazdı arkadaşlar bi bakın bune böyle?
Cevapla