Benden ayrıldıktan sonra arkadaşıma eve kız atalım demiş sizce beni hiç mi sevmedi?

Çok güzel bi ilişkimiz vardı sürekli bana güzel sözler söyler ve her dakika seni seviyordum derdi beraber çok eğleniyorduk birbirimize sarılmadan duramazdık görüşmeden, buluşmadan yapamazdık eski mesajları okudum hep benle buluşmak için uğraşmış hep beni düşünmüş. Belki de çok iyi rol yapıyordu. Ben çok sevmiştim. Hemde benim için herşeyi yapabilen çok insan varken ben onu seçmiştim onu çok sevmiştim sonra bir hareketi çok soğutmuştu ve ayrılmıştım 1 hafta sonra yakın erkek arkadaşımı eve çağırıp kız atalım vb gibi cümleler söylemiş hiç mi sevmemiştir sizce
Benden ayrıldıktan sonra arkadaşıma eve kız atalım demiş sizce beni hiç mi sevmedi?
Cevapla