Yani bu büyük tepkiler niye? 😂 bu kadar çok üzülmeye, parçalanmaya değer mi? Hayır yani üzülmenin de bir dozajı olur.
Çocuğunu kartala kaptıran Fatma Girik gibi oluyorsunuz🙈 Kızlar neden sevgililerinden ayrıldıklarında beş çocukla ortada kalmış gibi ahlanıp vahlanıyorlar?
Kızlar neden sevgililerinden ayrıldıklarında beş çocukla ortada kalmış gibi ahlanıp vahlanıyorlar?
Kolay bir şey değil gerçekten hiç kolay değil verdiğimiz emek kalbimiz bu kadar basit değil ben sevdiğim için ondan uzak duruyorum her şeye rağmen sevsem de bizim iyiliğimiz için şimdilik uzak duruyorum kalbim acimasına rağmen onu üzmemek için uzak duruyorum 🥺😭😢
Bu sadece kızlara özgü bir davranış değil. Bu karakteri zayıf insanların hal ve hareketleri.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Knka sevdiğimizden ve emeklerimiziden dolayı olabilir mi acaba? Siz erkekler tabi şerefsiz olduğundan direkt unutuyorsunuz başka kızlarla yatıp kalkıyonuz