Kızlar neden sevgililerinden ayrıldıklarında beş çocukla ortada kalmış gibi ahlanıp vahlanıyorlar?

Yani bu büyük tepkiler niye? 😂 bu kadar çok üzülmeye, parçalanmaya değer mi? Hayır yani üzülmenin de bir dozajı olur.

Çocuğunu kartala kaptıran Fatma Girik gibi oluyorsunuz🙈
Kızlar neden sevgililerinden ayrıldıklarında beş çocukla ortada kalmış gibi ahlanıp vahlanıyorlar?
Kızlar neden sevgililerinden ayrıldıklarında beş çocukla ortada kalmış gibi ahlanıp vahlanıyorlar?
Kızlar neden sevgililerinden ayrıldıklarında beş çocukla ortada kalmış gibi ahlanıp vahlanıyorlar?
Cevapla