Flörtüm çok sosyal ben ise asosyalim. Bu ilişki yürür mü?

O baya sosyal hangi ortama girse baya arkadaş edinebiliyor. Herkesle rahatça konuşuyor baya enerjik birisi ama ben herkesle tanışmayı sevmiyorum hayatımda sadece birkaç arkadaşım var onlar benim için yeter. Çok kalabalık ya da sesli yerlere gitmeyi hiç sevmiyorum. Ama o ise tam tersim. İyi birisi olduğu için onunla konuşmayı kesmek istemiyorum ama karakterlerimizi düşününce de hiç uyumlu değiliz
Flörtüm çok sosyal ben ise asosyalim. Bu ilişki yürür mü?
Cevapla