5 Yıllık ilişkiden çıktım başkasıylayım, sizce neden bu kadar kolay adapte oldum?

5 Senelik ilişkim aynı hataları defalarca tekrarladığı için ben tarafından bitirildi. 2 Senedir beni seven çocukla o an çıkmaya başladım ve 5 yıldır hissedemediğim her şeyi aşkı sevgiyi yeni ilişkimde buldum. Ve ben 5 yıllık ilişkim bitti diye hiç ağlamadım. Sizce ben neden bu kadar kolay adapta oldum?
5 Yıllık ilişkiden çıktım başkasıylayım, sizce neden bu kadar kolay adapte oldum?
Cevapla