Mesaj atmamı bekleyen çocuk yazmayınca üzülmüş müdür?

Ortak arkadaş var bi tane ona söyledim çocuğu sevdiğimi çocuğa da o söyledi. Çocuğa yazmayınca numarasını at bana demiş kıza. Bende kıza sevmiyorum istemiyorum dedim çocuk hala brni sormuş geçen niye yazmadı diye sevse yazardı falan demiş. Sevmiyorum dedim ertesi gün çocuk gelip bana baktı sizce düşünüyor mudur beni ya da bekliyo mudur yazmamı
Mesaj atmamı bekleyen çocuk yazmayınca üzülmüş müdür?
Cevapla