Sizce duayla bana gelir mi, yoksa çabalamalımıyım, çabalasamda nasîl çabalayacam lütfen yardim edin lütfen, çok dardayım?

birini çok seviyorum hergün ona kavuşmak için , nasibim olsun diye sürekli dua ediyorum, ama annem diyor ki eğer ki birşeyi çok istiyorsan hem dua etmelisin hem de çabalamalısın, ama ben utangacım ona onu sevdiğimi nasıl söylerim ki ve bu arada çocuk benim akrabam ve yakında da abisinin düğünü var
Sizce duayla bana gelir mi, yoksa çabalamalımıyım, çabalasamda nasîl çabalayacam lütfen yardim edin lütfen, çok dardayım?
Cevapla