Düşünün, uzun yıllar birliktesiniz. Evlenmenize 1 2 sene var ve size gelip daha önce cinsiyetini değiştirdiğini söylüyor. Ne yapardınız? Sevgilinizin aslında trans bir birey olduğunu öğrenseniz ayrılır mıydınız?
Sevgilinizin aslında bir trans birey olduğunu öğrenseniz ayrılır mıydınız?
Tekme tokat döverdim diyim ama anlamayacak kadar canım değilim trans birini bayan erkek çok farklı yataratılışında yok bayanın erkek erkeğin bayan olması sadece tipinde değişir ellerinden konuşması hareketleri ne yaparsa yapsın anlarım sarılsın yine anlarım elimi tutsun anlarım çok farklı iki familya tamam bazı insanlar var tip olarak acayip ayırt edemezsin ama gırtlak boğaz döş el ayak kulak bunlar değişmez bir bilgi daha veriyim hava limanında pasaport kontrolü yapanlar ileri derece de analizcidir sizin tipinize değil fotoğraf la gerçekteki kulaklar aynı mı diye bakarlar sadece kısa bi göz taması gerisi kaş göz kulak özellikle kulaklara bakarlar
Evet, ayrılırım. Herkesin hayatında birileri olabilir, geçmişinde yaşanmışlıkları olabilir, buna sözüm yok ama bundan gelir elde ediyorsa olmaz. Ben cinselliği duygu yoğunluğu tutku olarak görüyorum. Herkesle yaşanabilecek bir şey asla değil cinsellik. Kendi bedenini hiçkimse kiralamamalı, duygularını satmamalı. Asla kimseyi yargılamıyorum, onunla her zaman dost kalmak istediğimi, onu kınamadığımı ama sevgili olmak istemediğimi söylerim. Bence hiç kimse severek, keyifle seks işçiliği yapmaz. İnsanların hikayesini bilemeyiz, ne sebebten bu yolu seçtiğini bilemeyiz. Böyle bir insanla sevgili olarak yoluma devam etmek istemem
Trans denildiğinde neden hemen aklınıza seks işçiliği geldi anlamadım? Trans demek cinsiyet değiştiren bireylerin cinsiyet değişikliğinin belirtilmesi için kullanılıyor.
Yanlış anlamışım. Niye öyle düşündüysem? Trans bir kişiyle de yoluma devam etmek istemem, bir insan bedeniyle, cinsiyetiyle barışık olmalı. Arkadaş olarak sohbetimiz olabilir ama sevgilim olsun istemem. Böylelikle bu soruya da cevap vermiş olayım
Benim için sorun değil. Dışardan nasıl göründüğü önemli değil, kendini nasıl hissettiği önemli. Mesela sorudaki örnek için trans birey aslında bir kadın olduğu için yine hetero ilişki oluyor. Madem homofobikler hetero ilişkiyi normal görüyor, alın bu da hetero ilişki bunu da normal görün.
@sizenebundan O zaman sana geç açılmasındaki korkusunu haklı çıkarmış olursun veya bu şekilde düşündüğün bildiği için hiç bir zaman bilmeden yaşayıp gidersin artık.