Çok tuhaf bulduğum bir durum hakkında bana fikir verir misiniz?

3sene kadar biriyle tanışıyorum ama senede bir gorusup bir şeyler yapsayip kopuyoruz. başta çok etkilendik ciddi düşündük ama sonra bu hale geldi olaylar durumlar.. ben hala etkileniyorum ve hoşlanıyorum ve görüşmemizde bağlanıyorum ve tekrar bitiyor bir keresinde boş bulundu herald ekafasi karışıktı evlenme teklifi etti ben istemedim sildim engelledi aradan zaman gecti şu an yine duygusunun olmadığını söylüyor. konu şu ki ondan baska kimseden de hoşlanmadım seneler oldu kimseyi de sevemyrm zaten takılı kaldım sanki biraz hayatıma renk katıyor diye düşündüm çünkü son yanımda olduğunda. dua bile ettim maalesef ki evlensem keşke falan diye hayırlı olup olmadığını bilmeden. ne kadar kotu duygular yasiyorum o kadar bosluktayim ki ne yapsam byrm aklımda hep o🙄ne yapmamı onerirsiniz
Çok tuhaf bulduğum bir durum hakkında bana fikir verir misiniz?
Cevapla