Hayır karşılamak gitsin kendi ödesin parasını hem beni beğenmicek tamam buna saygı duyarım çünkü güzellik görecelidir kimseye kimseyi beğenmek zorunda değil ama beni beğenmeyen kişinin de yol masrafını karşılamam kendi ödesin o kadar da değil artık
Hayır yani neden.. Erkek sorumlulukların bilincinde olmayacak kadar nazik kibar biri değilse yol parasını bizden karşılayacak kadar acizse neden o, yani..