Hayır buna ben hemen cesaret edip hemen söyleyemeye bilirim zamanla belki söylerim ama sadece hoşlanırsam söylemem seversem aşık olursam sevgili falan olursak o şekilde sadece hoşlanmak olmaz bana göre
Sevdigi birisini istemez mi insan? Hem de öyle içten söylerim ki... sevdiğinle sevişmekten daha güzeli yok çünkü... Tek olmak gibi. Diğerleri gerçekten sadece çiftleşme.