Sevgilim beni bırakırsan kendime zarar veririm diyor ne yapmalıyım?

Sevgilimle 1 yıldır beraberiz. Aileler ilişkimizi biliyor. Fakat benim ailem onaylamıyor. Ya o ya biz diye seçim yapmamı istiyorlar hiç bir şekilde ikna olmuyorlar artık. Bu aile mevzusunda kız arkadaşıma seni asla bırakmayacağım dedim. Şu durumda artık huzurum felan kalmadı bende kız arkadaşımla ayrılmaya karar verdim çünkü ilerleyen zamanda çok sıkıntı çekeceğiz. Aranızda aileni dinleme diyenler olacak ama o kadar emekleri hakları var bunu nasıl yaparım. Gel gelelim asıl probleme kız arkadaşım heralde mevzulara uyandı eğer beni bırakırsan kendime zarar veririm dedi. Şimdi ben nasıl yapacağım kendimi soğutsam mı diyorum o da yemez gibi. Ayırılırsam kendine gerçekten zarar verir o potansiyeli var. İki arada bir derede kaldım çok zor durumdayım Allah kimseye yaşatmasın kız şimdi evlilik hayalleri kurup duruyor ben napacağım yokmu bir tavsiye verecek şu çıkmazdan kurtaracak bir akıl.
Sevgilim beni bırakırsan kendime zarar veririm diyor ne yapmalıyım?
Cevapla