Yaklaşık 4-5 yıldır kadınlardan kaçıyorum. Bu bir hastalık mı?

Bir kadınla konuşmak bile beni rahatsız ediyor. Neden böyle oldu ki acaba. 4-5 yıl önce terk edilmiştim. Acaba onunla mı alakalı.
Yaklaşık 4-5 yıldır kadınlardan kaçıyorum. Bu bir hastalık mı?
Cevapla