Uzak kalmam gereken birinden uzak kalıyorum ama dayanamıyorum?

Eski erkek arkadaşım bir çok konudan sorun barındıran biriydi ve uyuşmazlıklarımız vardı. birbirimizi daha çok üzmemek için uzak durmak zorundaydık. Ve bu yüzden seni seviyor da olsam uzak kalmak daha iyi olacak dedim. Ailem de neler olduğunu biliyor ve dogru olanın bu olduğunu söylüyor. Vedalaşırken de bana bir çok kötü şey söyledi. Ama ben bu kadar toksik bir ilişki bile olmuş olsa çok üzülüyorum, sürekli onu özlüyorum, onu üzdüğüm için sürekli kendime kızıyorum, geri dönmek istiyorum, nefes alamıyorum. Ama o yanlış biri. Ne yapmalıyım? Kafayı yemek üzereyim
Uzak kalmam gereken birinden uzak kalıyorum ama dayanamıyorum?
Cevapla