Sevgilim bana çok aşık, hayatını bana göre çizdi. Ayrılmak istiyorum kendine zarar verir diye korkuyorum. Ne yapacağım?

Sevgilim bana çok aşık, hayatını bana göre çizdi benden başka kimsesi yok. Ayrılmak istiyorum kendine zarar verir diye korkuyorum. Ne yapacağım?
Sevgilim bana çok aşık, hayatını bana göre çizdi. Ayrılmak istiyorum kendine zarar verir diye korkuyorum. Ne yapacağım?
Cevapla