AİLE DOSTUMUZ VE BÜYÜĞÜM OLAN BİRİNDEN HOŞLANIYORUM, NE YAPMALIYIM?

Merhaba. Benden dokuz yaş büyük, çok başarılı ve saygın birisi, aile dostumuz diyebilirim. KPSS'ye hazırlanırken bana yardımcı oluyor. Konuşması başta olmak üzere halinden tavrından çok etkileniyorum. Onunla bir gelecek hayal ediyorum ama ailem dâhil herkes onu "abimmiş" gibi kabul ediyor, ben de öyleymiş gibi davranıyorum. Kendimi rezil etmeden onunla birlikte olmanın yolu yok mu?
AİLE DOSTUMUZ VE BÜYÜĞÜM OLAN BİRİNDEN HOŞLANIYORUM, NE YAPMALIYIM?
Cevapla