Merhaba. Benden dokuz yaş büyük, çok başarılı ve saygın birisi, aile dostumuz diyebilirim. KPSS'ye hazırlanırken bana yardımcı oluyor. Konuşması başta olmak üzere halinden tavrından çok etkileniyorum. Onunla bir gelecek hayal ediyorum ama ailem dâhil herkes onu "abimmiş" gibi kabul ediyor, ben de öyleymiş gibi davranıyorum. Kendimi rezil etmeden onunla birlikte olmanın yolu yok mu?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Şimdiii sen kaç yaşındasın o kaç yaşında yani önce buna bakmak gerek
22 ben, 30 o. Ben birkaç haftaya giriyorum 22'ye, ondan 9 yaş fark yazdım soruda.
Yakın davran biraz ölç tepkisini
Ya alışık olmadığı hareketler yapmak istemiyorum, kendimi ele verir yanlış anlaşılırsam çok mahcup olurum. Hayatın doğal akışı içinde bir şeyler olmalı, bir yolu...
Ders çalışıyorsunuz beraber demi
Yazın benim yaşadığım yere (onun da memleketi) geliyor, o zaman ders çalışıyoruz. Yıl içinde de soru falan yolladığım oluyor Wp'den, çözüyordu. Ama özellikle bu yaz daha çok görme imkânım oluyor. Zaten az kaldı KPSS'ye, şu sıralar iyi darlıyorum çözemediğim sorularla sjsjsj
Çok sıkıldım ya sınav geçsin sana tatlı ısmarlıcam çok yardım ettin bana sağol faln bişeyler de bakalım
Tatlı ısmarlamam için sınavın geçmesine gerek yok ki, zaten şu an 3 dk yürüme mesafesinde oturuyo, sık sık görüyorum, her gün hatta. Bugün daha gitmedim gerçi.
Ya tamam da bahane olsun işte. Gel kafeye gidelim diyemiyorsun ya direkt ondan bahane uydurmak gerekir diye düşündüm
Şey demeye çalıştım, öyle bahaneleri yaratmaya her zaman fırsat var zaten. Ama tatlı yapmak, ama soru çözüdrmek, ama mahallede turlamak, adam zaten 1 aylık tatilinde geliyor buraya, evde sıkıldığı için geniş geniş vakit ayırıyor bana sağ olsun. Ama nereden baksan abi kardeşten farksızız bu anlarda. Benim bahane yaratmalık derdim yok, ben sadece adamı kaptırmak istemiyorum benim olsun skajdshkajsdh böyle diyince de ayıp oldu ama sanırım böyle anlatabilirdim bir tek.
Tensel olarak yakınlaşmak istiyorsun galiba emin dğeilim ama öyle anladım sjjshs. O zaman baş başa kaldığınız bir anda böyle sınav stresinden dolmuş gibi yap. Çok stres yapıyorum falan diyip sarıl dokun falan devamı gelir zaten o da istiyosa ahahha
Aa yok yok, tam anlatamamışım o zaman derdimi. Tensel şeyler demek istemedim. Ben bundan bir 3-5 sonra bu insanla kendimi evli görmek istiyorum, bunun yolunu da şimdiden döşemek lazım diye düşünüyorum. Hepsi bu. Aradığım erkek bu yani özetle, ben burada aşk şeylerine noktayı koyayım artık zirve burası.
3-5 sene olcaktı orası.
Anladım anladım ama ben ilk yanlış anlayıp verdiğim taktik de bunu sağlayabilir hatta biraz daha hızlı bile olabilir. 3 5 sene değil de 3 5 ay bile olabilir 😂😂
Ya ahahah dur aman aman yanlış yerlere gitmesin soru. Öyle olmaz, ara aile var, akrabalar var, küçük yer burası, kaldı ki ben razı olmam öyle bişiye. Sen bana bu beyi hayatımda tutma taktiği ver, yoldan çıkarma değil aksjdaks tövbee :D
Kadın erkek ilişkileri temelde buna dayalı ama yinede sen bilirsin ahahhs
Ya doğru, zaten çekim duymanın temelinde o var, onu kabul ediyorum. Sadece benim yapıma uygun değil evlenmeden öyle şeyler. O da hoşlanmaz zaten
Ya kızım altına yat demiyorum herhalde. Ufak tatlı yakınlaşmalar sadece. Bazı şeyleri aşmanızı hızlandırır diye
Temassız taktikler yok mu hiç?
Kanka temassız kart mısın sen ahshshs ya da asker ardaşı falan mı olmak istiyosun manitalar birbirine temas eder
Bence açıl bir şekilde yapacak bişiy yok
Knk öyle söylemesi kolay. Belki sen açılırken rahatsındır ama kendini benim yerime koy, ailenin sevip saydığı birine bir kız olarak "Seni seviyorum" falan demek yürek yemenin çok üst boyutları yani.
Ama ben seni anlıyorum böylede ızdırap çekiyorsun ya da bir ortak arkadaş sırdaş var mı? Pekii canım
Istırap değil ya, sadece güzel şeyler yaşamak, hayal ettiğim şeyin gerçek olmasını istiyorum, tatlı bir duygu, acı çekmiyorum. Ortak arkadaştan ziyade ortak akraba var. Aileler tanışıyor.
İşin zor sen bu şahısla evlenme neyetin var sanırım onu istiyorsun ancak bir türlü çesaret yok? Sana yol göstermeye çalışıyorum bende
Tabi evlilik düşünmediğim adama karşı bişi beslemem zaten. Gerçi şu an evlilik düşünmek için çok erken de, demek istediğim kısa süreli sevgililik olayları bana göre değil.
Anladım o zaman bir fırsatını bul telefon numarası yok mu?
Vaar tabiiki.
Tamam işte kız beni ne uğraştırıyorsun akıllı bir sabah Günaydın felan de farklılık yarar saksıyı biraz çalıştır
Ya iyi de arkadaşım bizim konuşma görüşme problemimiz yok ki. Ben zaten neredeyse her gün onların evindeyim skajdhk köy yeri burası herkes herkese gidip geliyo. Mesajlaşmayız bile biz soru yollamicaksam. Benim sana anlatmaya çalıştığım, ben bu adamı ilerleyen hayatımda da, hayatımın önemli bir yerlerinde görmek istiyorum.
Tamam ne güzel açıl iste söyle gerçekten bak çok güzel şeyler olacak emin ol masum bir öpücük kondura bilirsin yanağına?
Onlar dizilerde olar KScan.
Ya yapma şunu elini tut parmağını felan işte bişey alırken felan verirken böyle art arda yap şu işi
Fiziksel temas olmazzz
Hay Allah o azamb şöyle yap kitapta sifreli yazı yaz yani seni seviyorum ya da hoşlanıyorum gibi harfleri çember içine al kaç harf olacaksa ve deki iste şu sayfa aralıkları inceledi bunce bu oldu kız
Abi dur naptın dedektiflik filmi mi çekiyoz aksjdhak
Ya sana yardımcı oluyorum ne var bunda çok da. Güzel olur bence süper bir fikir yoksa sen o kişiye açılamassın
Var ama o istiyecekmi
İşte muamma burada düğümleniyor.
O düğümü eskiden olsa acardimda bıraktım RTÜel büyü falan
Ya dur büyüyle sihirle işimiz olmaz sjs
Peki o sana yürürdü
Allah yürü ya kulum dese daha sağlıklı olabilir sjsjs
Peki
Abi dediğin biri mi
Birkaç defa abi dedim başlarda ama sonra "siz"e çevirdim onu. Ailem falan "X abin" diye hitap ediyor ama.
Bi çekim var mı karsılıklı
Yani bence çok iyi anlaşıyoruz ama onun bana karşı ne hissettiğini bilemem ki.. Belki de kardeşi gibi görüyo. Ama bence gayet uyumluyuz, hiç çekinmiyorum onun yanındayken normalde çekingen biriyim. Sanki dilim açılıyor sürekli sohbet etmek istiyorum.
Tavrı davranışı nasıl çekim var mı rahat mı sana mesela
Çok rahat, çok etkiliyor beni konuşurken. Ama o rahatlık yaşının mesleğini verdiği olgunluktan da olabilir knk. Hani ilgisini görüyorum ama "seviyormuş" gibi bir ilgi değil hâliyle, öyle bişi bekleyemezsin, nasıl ki ben ona belli etmiyorsam hislerimi, o da üstüne düşeni yapıyor. Soru çözümü yapmak gerekiyorsa yapıyoruz, ailecek muhabbet vaktiyse muhabbetimizi ediyoruz, gezmeye gitceksek gisiyoruz. Hani öyle "Aaa kesin benden hoşlanıyor" dedirmelik şeyler ikimizde de yok zaten.
Knk işte onlar tehlikeli hareketler ama. Bu öyle sınıftan işten ne bilim askerden aradaşın değil ki. Bende öyle bir cesaret yok açıkçası, gidim etkileyim, tepkisini ölçeyim falan gibisinden. Ben masum bir aşık olabilirim en fazla sjsjs.
Ettim
Yazdım
Ölmek iyi fikir senin için
:S Bu Bilge unvanını gerçekten israf ediyorsunuz. @kizlarsoruyor
Aynen sana vermelilerdi dimi
Aile büyükleri fetişi olan bir bilge olurdun
Öyle bir iddiam olmadı, bana vermeliler demedim. Aile büyüğüm değil, kan bağımız yok. Fetişim yok.
O zaman sus ve ünvana da sahibine de hadsizlik etme
Yoo sen konuşmaya devam ediyorsun. Saçma yorum yazarak cevap hakkı doğuran sensin, sen yazmasan biz de yazmayız. Unvanın çok umurumda değil, isterse moderasyondan ol, abidik gubidik şeyler yazana niye saygı duyayım.
Yorum saçma değildi ama idrak etmen zordu ve edemedin zaten
Yav neresi saçma değil, sen gerçek hayatta da mı insanlara "Öl knk, en iyi ölmen" falan diyosun. Espri yaptıysan da bana geçmedi maalesef.
Alakası yok bir espiri değildi lakin mecazdı
Abi mecaz böyle olmaz ki, dalga geçmişin işte. Senin için yol yok demişin de bi tuhaf söylemişin benim anladığım bu. Millet taktik vermeye çalışırken sen ölmek falan deyince de hoşlanmadım hepsi bu.
Pekala