Aramayan erkek arkadaş?

Merhaba arkadaşlar, 1.5 yıldır sevgiliyiz üniversite okuyoruz aynı şehirde. aynı şehirdeyken her şey normal yine daha sık yazan benim ama gün içinde görüşüyoruz bir şekilde halloluyor. Benim sorunum okul tatil olup başka şehirlere gidince başlıyo zaten telefonda konuşmak hak getire hadi diyorum ailesinin yanında rahat etmiyo filan ama mesajı bile gün içinde o kadar az atıyor ki ben bunun için kavga etmekten yoruldum biraz daha ilgi istediğimi söylüyorum yapıcam diyip yapmıyo. Yani şunu anlamıyorımben onu merak ediyoken konuşmak istiyorken onun nasıl aklına gelmez eğer seviyorsa. Sürekli bi bahanesi var ders çalışıyorum tatildeyim gerçekten napacağımı o kadar şaşırdım ki ağlamaktan o kadar yoruldum ki bana akıl veririrseniz çok sevinirim
Aramayan erkek arkadaş?
Cevapla