Geçmişten bugüne hep benzer olayları yaşıyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?

Ben sessiz ve ağırbaşlı biriyim ortamlarda. Herkese hemen kendimi açamam. Iyi hisler beslersem eğer eğlenceli güleryüzlü olup samimiyet kurabiliyorum. Bazen bu insanlar tarafından yanlış anlaşılıyor. Samimiyet kurduğum erkekten hoşlandığımi düşünüyorlar. Hoşlanıyor da olabilirm. Ama onlardan karşılık alamıyorum.
Hiç sevgilim olmadı, teklif eden olmadı. Fiziğimde sorun yok. Arkadaşlarım dişil enerjimin yüksek olduğunu söylüyor.
Kısır döngü gibi hep aynı şeyleri yaşıyorum. Ne yapabilirim?
Geçmişten bugüne hep benzer olayları yaşıyorum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Lütfen yardımcı olur musunuz?
Cevapla