Ben sessiz ve ağırbaşlı biriyim ortamlarda. Herkese hemen kendimi açamam. Iyi hisler beslersem eğer eğlenceli güleryüzlü olup samimiyet kurabiliyorum. Bazen bu insanlar tarafından yanlış anlaşılıyor. Samimiyet kurduğum erkekten hoşlandığımi düşünüyorlar. Hoşlanıyor da olabilirm. Ama onlardan karşılık alamıyorum.
Hiç sevgilim olmadı, teklif eden olmadı. Fiziğimde sorun yok. Arkadaşlarım dişil enerjimin yüksek olduğunu söylüyor.
Kısır döngü gibi hep aynı şeyleri yaşıyorum. Ne yapabilirim?
Hiç sevgilim olmadı, teklif eden olmadı. Fiziğimde sorun yok. Arkadaşlarım dişil enerjimin yüksek olduğunu söylüyor.
Kısır döngü gibi hep aynı şeyleri yaşıyorum. Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer