Telefonunuz çalsa, arayan eski sevgiliniz olsa ona neler söylerdiniz?
Hissediyorum çarşı pazar karışacak. Patlamış mısırlarımı alıp geliyorum 🍿 😎😁
Hissediyorum çarşı pazar karışacak. Patlamış mısırlarımı alıp geliyorum 🍿 😎😁


Pişman da olsan kapımda yatsan tarih bile yatsan kimin umurunda derdim 👌👌
Aradığı iyi olmuş olur. Kavga edecek biri lazım. Hemen nasıl olduğunu öğrenirdim. Ee beddua seanslarının yıldız ismi sonuçta, bakalım kaç tanesi tutmuş😂
Cevap
26Cevap
Arayamazlar neden çünkü engelliler😄
Umarım mutlusundur
Açmazdım telefonu. Eskiye dair hiçbir şeye tahammülüm yok..
Bilemedim. Konuşmak istemem sanırım. ( aşk ilişkisi olanı ) diğerleri ile konuşabilirim, konuştuklarım oldu.
Eski sevgilim yok. Varsayalım öyle durum oldu telefona cevap vermezdim.
Susmak da bir cevaptır ☺️
Seni tanıdığım gecenin sabahını dikeyim derdim. Ne o eski sevgilim ne de beni arayabilir ne de beni bulabilir
Telefon numaramı değiştireli çok oldu istese de ulaşamaz huzur dolu bir histir bu bu arada ya müthiş yani.
Neden aradığını sorardım, yardım edebileceğim bir şey varsa ederdim yoksa görüşmeyi sonlandırırdım.
Oo hoş geldin ama ben sana karşı
pek hoş değilim lan
Görüşmeyi sonlandırıp cehennemin dibini size konum atmamı istermisiniz diye de sorardım😂
şu an bebek emziriyordur evlendi Allah mutlu etsin ömür boyu eşiyle mutlu olsunlar
Normal insanlar gb konusurm arama sebebini sorarim veya acmam
Tüm kanalları kapatsam çalıştığım yere gelir saplantılı. O yüzden yazınca mecbur geçiştiriyorum
Bu filmden keşke bu görüntüyü paylaşmasaydın 😔 Anılarım depreşti şu anda
Before sunrise
Before sunset
Before midnight serisinden birinin görüntüsü,
Film 9 senede bir yeni seri çekilerek 95 2004 ve 2013 senesinde çekildi. Aşkı anlatan en güzel film bu film bana göre.
Yiaa abiiiğ çok duugusalllğ
😅.
Telefonu açmazdım kesinlikle
Bilmem kaşıncı defa bitirdiğimi söylerdim. Hâlâ umudu var şahsın 🙄
Onu unutamadığımı, hâlâ sevdiğimi ama yeniden başlamak istemediğimi.
Bizi bitirdiğine değdi mi yeni ilişkin? Tebrik ederim bize bunu yaptığın için derdim heralde.
buda demekki adami halen seviyorsun :)))
@FirariHayat içimden :)
yani ben dahi anliyorum dusun adam anlamaz mi :)))
@FirariHayat aramayacağı içim sorun yok :)
Hayırdır niye aradın derdim. 😌
Hiçbir şey... Sessizlik bazen çok şey ifade eder...
Hangisi? 😅
13875. Olan
Laaan :D şaka be. Hiç kimsenin telefonlarına çıkmıyorum prensip olarak 😌😃
Bu arada aylar önce flört görüşünde böyle bir görüş paylaştığımı hatırlıyorum
Flört sorunda*
Ciddi misin? Olm ben balık hafızalıyım :D hatırlamam
Hee ciddiyim :d
Sana olan güvenimi boşa çıkardın. Yolun açık olsun derdim
Hep aramak istiyor maalesef bende sen arama ayda bir ben ararim seni dedim
@Balikkburcu pisilotam derdim
Aaa eski sevgili diyormus yaa yanlis anladim
Engelledim zaten onu bide açmam zaten başka numaradan ararsada istemeyerekte olsa kalbini kırarım bir dahada arayamaz
Cevap vermedim aramıştı kaç defa
Cevap verirsem i1000eyim
Telefonu açmazdım ki.
telefonu meşgul etme ahsb
Kapatalım telefonu gerek yok
Kimseye söyleyecek bir şeyim kalmadı
Seni melek sanmıştım olmuşsun... sjfkgh
Napiyon lan böcek derim
Ulaşamaz, ulaşsada sesini tanıdığım an kapatırım.
Eski sevgilim hiç olmadı.
Geçti borun pazarı sür eşeği Niğde'ye koçum 🌸
Eski sevgilim arayamaz engelli
Efendim
İyiyim sen nasılsın vs.
Yalnız sanadır bu hasretim
O beni arayamaz öyle bir cesareti de yüzü de yok.
Aramaz ve benimde söyleyeceğim bir şey yok.
Bitti artık bunu anlaman gerek derdim
Güzelce bilmem ne git derdim
Nolur arama artık unut beni derdim..
Önce eski sevgilim olsun arayayım.
A.. a kadar yolun var
Ölsede aramaz o yüzden sikinti yok
Sıqıntı yoksa sıqqıntı vardır hdhdhdbd
Özür dilerim çok yapasım geldi
Hahahah sorun degil
Neden arıyorsun derdim
Açmam
Arayamaz.
Açmazdım
Neden aradın?
NSNDBWMBDWNBF
Telefonunu bile açmam
Cvp vermezdim.
acmam ki
Kimse sen değil, kimse sen gibi bakmıyorrrrrr
Gel beni götür
Geçmişi yad ederdik
Açmazdim bile
gel buraya... çabuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?