şu an bende bir Ayşegülüm sevdiğim adamın beni ne kadar önemsediğini görmek için uzaklaştım. Ben yazmıyorum aramıyorum diye kendiside 12 gündür yazmadı. Egonuz aşkınızdan her zaman daha büyük siz erkekler hiç bir zaman savaşmıyorsunuz
Erkek beyni düz düşünür. Kız aramıyorsa sevmiyordur bitti.
Kadın beyni ise dolaylı düşünür. Adam beni aramıyorsa demek ki ilgi istiyordur. İlgi istediğini direk söylemek istemediği için bu yola başvuruyordur. Neden bu yola başvurdu çünkü sesimi duymak istiyor vs...