Güncellemeler
+1 yıl
Ben kabul etmedim sıkılıyorum yeni insanlarlardan tanıdığım biriymiş kıvamına gelsin sonra belki de biter muhabebt bilmiyom bakrm.. ama. yine de olsamiymis dedim
Tanıdığında ya giderim neden gitmeyeyim ki şimdi yetişkin bir adamım hani bana ne kötülük yapabilir çağıran kişi hiçbir şeyim yok Param Yok Pulum Yok eşim yok dostum yok öldürse bile Hiçbir şey olmaz Umrumda olmaz
Cevap
1Cevap
Reelden bilindik niri ise normal ama sen pek güveniyorsan kendini güvende hissettiğin bir yerde buluşun sen sec kafeyi
Arkeolog olduğunuzu sandım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?