Hoşlandığım çocuk ilk buluşmadan sonra yazmadı 10 gün oldu instagramdan çıkarayım mı?

Merhaba arkadaşlar. Çok önemli bir durum benim için o nedenle görüşleriniz çok önemli lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın özellikle erkekler. Şimdi hoşlandığım çocuk vardı sene başından beri üniversitede kütüphanede gördüğüm. O da beni görüyordu karşılaşıyorduk bakışma falan, hareketler oralara girmeyeceğim hiç destan olur. Geçen haftalarda artık dedim deneyeyim en azından aklımda keşke kalmasın. Bi abi var sağolsun biliyordu söyledim ona gitti konuştu çocukla, instagramımı vermiş o da tamam demiş ertesi gün takip etti, bi sonraki gün yazdı. Final haftası tabi artık bu zamanlar. Konuştuk öyle dersler, sınavlar, nerelisin falan. Sonraki sabah ben yazdım konuştuk yine biraz tam görüşürüz dedim oturalım dedi istersen, ara verince derse. Dedim tamam sınavdan sonra olur. O gün sınavdan sonra oturduk bahçede konuştuk 1 saat kadar derslerden falan hep meslek şöyle böyle. Ondan sonra yazmadı bu çocuk 10 gün oldu bugün. Kütüphanede karşılaşınca selamlaşıyorduk ama. O dediğim abi gitmiş sormuş benden habersiz, sonra söyledi bana. Naptınız demiş çocukta demiş sınavlardan pek bi şey yapamadık falan, netleştir demiş o abi de artık noktayı koy, tamam demiş bu arkadaşımızda. Sınavlar da dün bitti hala yazmadı bende yazmam zaten duygularını ortaya koyan benim yani istese yazardı. Şimdi tek düşündüğüm instagramdan çıkarsam saçma mı olur sonuçta tepki göstermiş olacam. Kütüphanede yine karşılaşırız yüksek ihtimal çünkü ondan tam emin olamıyorum.
Hoşlandığım çocuk ilk buluşmadan sonra yazmadı 10 gün oldu instagramdan çıkarayım mı?
Cevapla