Nasıl geçirdiğine bağlı. Ayrıca nasıl geçirdiğini öğrenip, bir sıkıntı olmadığını görürsem ve bana o güveni verirse neden olmasın? Çünkü ben de gördüm ve geçirdim aşırı olmasa da.
şu an sevgili olduğum kişi beni bu halimle kabul etti ve çok da mutluyuz. Bir sıkıntımız yok.
Bence sorun yok, bir suru yeni numara gosterir muhtemelen, belki birkac yeni zevke yelken acariz, ben oyle gecmisinde su kadar adam vardi yok bilmemne yapmisti, gecmiste zalimin teki olmadikca ne isterse yapsin, namus bacakarasinda degil, hatta bacakarasi ihtiyaclari ne kadar iyi doyurulursa ahlak o kadar temiz olur diye dusunuyorum.
Hiç sanmıyorum onca cicek gördükten sonra her bir çiçek parçasından bende görmeyi beklemesi cok olağan. Ben kendimce mükemmel olsamda onun isteklerini karşılayacak yapıda olamam. Cok zor...
Eskiyi kurcalayani anlamıyorum eski sevgilin bile o günlere dönmeyecek neden sorun çıkıyor ki bu kadar evlenir çok kez bosanir ayrılır düşünürsün ama sevgili falan önemsiz yani
Dogrudur ben de nedenciyim neden olmazsa sonuc olmaz eskide kaldiysa gitsin eskilere sonucta her sey bir gun eskide kalacak ama bizi biz yapan gecmisimizdir bana gore dolayisiyla suanla harmanlayip gelecegi ona gore tayin etmem gerekir zaten bende eski ilk tek son filan yok dikkat ediyorsam bu sekilde beklemem lazim diye dusunuyorum umarim gecmisi kurcalayani anlamiyoruma uygun bir aciklama olmustur yeterince
Hayatına giren insanlari kontrol edemezsin günü birlik ilişki yaşayanı bnde kabul etmem ama aylarca konuşmuş falan olmamış bu önemli değil benden sonra Bi daha başka kapıda gezinmeyen adamı kabul ederim ya da erkek olsam Bi kızı insanlar hep aynı yaşta aynı düşüncede olmaz boşuna evlenmiyor insanlar bu ilerden uzak kalmak için evleniyor
Yok oyle degil guzelce tanir tanisirsin arar arastirsin sorur sorusturursun baktin uygundur daha cok tanirsin dusunce yapisini ogrenirsin hayat tarzini ogrenirsin insanlar konusa konusa sonucta daha sonra guven saygi sevgi kavramlari bakildi ki daha da onem kazaniyor sonra Nisan evlilik diye devam eder
Ya bence insan kendini belli eder ya bir sekilde nasil dusundugu gerekirse olcmek adina farkli tutumlar bile sergilemek lazim bu zamanda maalesef yanlis bir sey ama biraz da strateji ve mantik gerekiyor hem de artik daha cok zaten bu isler aceleye gelmez yanlisa davetiye cikarir cok dusunmek iyice dusunup tasinmak lazim
Birisiyle sevgili olma evlilik yolunda olmakta florte giriyor uymayinca bırakıyorsun ister 10 senede 5 yanlış insana denk gel ister 6 ayda neyse nasip kısmet kimseyi yadirgayacak kadar yukselmedim herkesin gönlüne göre versin Allah dul olanda ayrılıp çocuklu olanda önemli olan kalbi temiz olsun
Ben ona sevgililik demiyorum samimi bir kavram degil hele o flort ayri bir sey ben dedigim sekilde tanisip evlenmek isterim yadirgama konusuna gelince hepimiz disari yansitmasak da belli basli konularda kendimizden farkli dusunenleri yadirgamaya meyilliyiz mesela ilk basta yorumunda yaptigin gibi yani veya benim burada soyledigim gibi hele bir de konusulan konu insanlar icin hassas kararli veya kirmizi cizgilerin oldugu bir seyse ayrica ben o kadar uzun yil evlenmeden samimi olan insanlarin evliliklerinin de uzun surdugunu gormedim duymadim arada bir mesafe olmasi lazim simdiki sevgililik kavraminda bu cok farkli seylere evrilmis durumda her gun yeni bir sey cikiyor yok sevgili yok uzaktan yok fb yok flort hevesten ote gelen seyler kimse kimseye guvenmiyor sadakat desen yerlerde mutsuz evlilikler had safhada bosanmalar hep artiyor bekarlarin cogu kacmaya basliyor ama zaten evli gibi yasandiktan sonra evliligin de mantigi kalmiyor ne bileyim iste karman corman seyler son olarak amin cumlemize diyorum zaten cogunlukla akil suzgeci olduktan sonra gonlumuze yakin olanlarla samimiyetimiz artiyor kalbimiz isiniyor daha yakin hissediyoruz