32 yaşındayım 30 dan sonra fiziksel yakınlaşmalar oldu kendimi kötü hissetmem normal mi?

Ben 30 yaşına kadar hiçbir erkeğin elini bile tutmadım sonra sevgilim oldu onunla öpüşme gibi yakınlaşmalar oldu.. ailesi parayı bahane edip istemeye gelmeyince ondan ayrıldım aradan bir yıl sonra yeni biriyle tanıştım şu an sekiz aylık bir ilişkim var Ekim'de Nisan yapmayı düşünüyoruz Allah nasip ederse... fakat hayat önümüze neyi getirir bilmiyoruz ben bu sevgimlede evlenemezsem yaşadığım yakinlasmalar omzumda bir yük gibi vicdanımi rahatsız ediyor 😔 tutmalimiydim kendimi evleninceye kadar diye suçluyorum kendimi bazen de nefis bir yerde azda olsa birseyler yaşamak istiyor ya ben bu kendimi kötü hissetmelerden nasıl kurtulabilirim?
32 yaşındayım 30 dan sonra fiziksel yakınlaşmalar oldu kendimi kötü hissetmem normal mi?
Cevapla