Kocam beni utandırıyor ama ben rahatsız oluyorum. Ne yapmalıyım, nasıl söylemeliyim?

Yolda yürüyoruz insanların içinde "Off o göte ne bülbül öte" diyor, "Sendeki popo de ölüyü diriltir" diyor, sen git ben arkandan yürüyim diyor ve ben utanıyorum geçen de oldu iki tane genç çocuk gülmekten kırıldılar. Onu kırmadan nasıl rahatsız olduğumu söyleyebilirim?
Kocam beni utandırıyor ama ben rahatsız oluyorum. Ne yapmalıyım, nasıl söylemeliyim?
Cevapla