AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
Başkaları tarafından ilgi görmek ve beğenilmek tabiki herkesin hoşuna gider. Özellikle seviyeli ve kaliteli bir şekilde gelişiyorsa :)
yoo baya baya ihanet illa bacak arasına sokması gerekmiyor aldatman için
Piskolojik olarak bu ihanet sayılmıyor
her türlü ihanet
aranda gönül bağın olan birinin öğrendiğinde kızacağı , ondan sakladığın her türlü fiil, niyet, fingirdeşme ihanettir
Koskoca tıp okumuş üniversite bitirmiş insanlar bunu bir duygusal tatmin olduğunu çocuklukta gelen sorunlarla olduğunu söylüyor ama tabii ki de senin gibi ortaokul mezunu ihanet diyorsun ihanettir kardeşim
ne mezuniyetle alakası yok gerçi ama lisans mezunuyum
bunun tıpla da alakası yok bu bir inanç ve karakter meselesi
Hayır bu takdir edilmeme duygusuyla çocukken yaşanan travmalarla büyüdüklerinde sürekli ilgi görme sürekli güzel söz duyma ihtiyacı duyma anladın mı bunun karakterle alakası yok bu benim elimde olan bir şey değil Ben takdir edilmek istiyorum sürekli sürekli beğenilmek istiyorum çünkü küçükken hiç takdir edilmedim ve beğenilmedim
yaw he he tamam en namuslu sensin
Katıksız o sun knk sen gibiler yüzünden evliler ayrılıyor yuvalar yıkılıyor keşke ölsen ‘ z
Utanmaz kadın
Ahahahahaha kesinlikle.
bacım öpmüşler kendini güzel sanmış. d
Adama asiri üzüldüm şu an
KS şu yaziklarimi cevirmesen mi artikkk
bacım*
O*ospuyu NXJSJXHSNJXNSJXNSJ
Seni mi öptüler
İltifatlara övülmeye bayilan sensin tatlim
Bu psikolojide normal bir şey biliyorsun değil mi
O zaman git psikolojini düzelt nasil bir psikolojide olduğunu bilmiyorum bilmek de istemem nasil bir psikolojide oldugunu biliyorsan göz göre göre sana yapilmasini istemediğin bir seyi baskasina da yapma ha tabi istiyorsan o ayri bastaki söylediğime tekrar etmeme gerek yok
Gidiyorum Zeten çabalamadığımı mı sanıyorsun
O kadar bayila bayila yazmissin ki anlasilan bu maalesef
Bayılıyorum zaten. Hastalıkta da zaten bunu severek yapılması yazıyor
O zaman hadi ordan git esine anlat bunu o kendisi ogrense nolur düşün
Kardeşim bir şey olacağı yok boşanırsın bu kadar abartmana gerek yok Bak koskoca tıp bitirmiş insanlar bunu normal olduğunu söylüyor sen daha ortaokul mezunu bile değilsin yani gelip böyle atarlı giderli konuşmana gerek yok bu kadar mı beğenmediysen beni muhatap alma zaten
Birincisi ben lise son sınıf bitirdim sayilir kendi cahil kafanla beni karistirma ikincisi bu ister normal olsun ister olmasin senden çok bilgim var benim bahsettiğim şey kocanı aldatiyorsun haberi yok bu durumdan kurtulmak istiyorsun yaziklarina göre e ya s*lağı sana diyorum ki git o zaman kocana anlat arkasindan iş çeviriyorsun basmiyor mu o s*kik kafana yazdıklarım
O zaman bosan salk buraya gelip yazacagina kimle sürtüyorsan sürtersin
Pekkii 😛😛
👍👍
Gece yarısını geçtikten sonra harun abilerin soruları ortaya çıkıyor şüphesiz
gayet normal içindeki kelebekler hiç durmasın istiyorsun sürekli yeni kişiler ile tanışıp sana iltifat ufak mutlu etmesi senin karpuzlari kaldiriyor , ama evlilik sana normal değil niye evlendin böyle olup onu da anlamadım büyük harflerle YAZIK 😂😂
Evde mutlu degilsen mutlulugu disarda araman normal
Kafanı yorma evli kadınların bir çoğu senin gibi zaten.
Annen
Çoğunun içinde olan sen ve senin gibiler.
Bak dostum maalesef ki çok üzülerek söylüyorum ülkemizde evli kadınların çoğu böyle değil keşke biraz cesur olsalar ama hep kocaları aldatıyor onları onlar da ezik gibi kocalarını affediyorlar ve hep kocalarından izin alıyorlar hayatları boyunca bu yüzden keşke öyle olsalar hep korkaklar
En azından kendi hayatını kafana göre yaşa sen, başkalarını ne yapacaksın
Normal değil normal diyen varsa o kişide normal değildir yaptığın yanlış bir şey ya eşinden ayril normal istediğin gibi takıl ya da saygı duyup eşine ve evli olduğunu bilerek yapmayı birakmalisin bunu
Her kadının iltifat hoşuna gider , kocan çok şanslı mi değil mi seni görmediğim için yorum yapamıyorum
İyiki yapmışsın ne kadar normal dememizi beklemiyorsun umarım
alllah allah başımıza taş mı yağacak ne. şaka olsun diyemi sordun kuzum bu soruyu sen. normal bişey olmadığını sende çok iyi biliyorsun.
Piskolojik olarak normal
O da yetmediyse sitedekileri de gonderelim sana
Buradaki abazalar anca senin gibilere bakar ben onlara sümüğümü atmam
Hastaneye falan diyosun yoldan gecen fingirdestigin adamlarla sitedeklerin ne farki var?
Ben ezik işsiz güçsüz abaza tipsiz kimseyle flörtleşmiyorum fingir demek ne ya sen hangi devirde yaşıyorsun sen ne kadar cahil bir insansın sen kesin şöyle doğanın kürdi falansın ya da Karadeniz'in çomarı bu cümleler ne
Ya trol bu ya yazdigi kelimelerden bile cikarabiliyorsun mal taklidi yapiyor eminim erkeklerle asiri mesafeli hic sevgilisi olmamis evlenecegi adami bekleyen duzgun bir tip sadece ters psikoloji uygulamaya calisiyor gunumuz iliskilerine gonderme yaparak
Benim sevgilim de böyle. Hatta bunla ilgili bir sorum sordum biraz önce. Bence eşin için çok rahatsız edici bir şeydir bu. yani özellikle evliysen bu kadar flörtöz olmamalısın diye düşünüyorum.
İhanetlerinize kılıf aramayın lütfen. eğer kalbiniz yolluysa, evlenmeyin yol alın.
Bende de oluyor kocam olmasa da ama normal bi durum olnadığının farkındayım aldatmaya giriyor
flörtöz biri misindir
Öyle derler
en azından bekarsın, ben evliyim ben de flörtözüm
Hohohoowww çok kötüü
Psikoloğa git
neden ki? sen evlenince değişecek misin zannediyorsun? sihirli değnek mi değecek? sen de devam edersin
Haklı ama karşındaki?
o da benim böyle olduğumu bile bile evlendi, kendimi hiç bi zaman gizlemedimki
Çok ilginç daha fazla irdelemicem
sende aldatmış gibisin öyle hissediyorum
Sayılır mı bilmem
anlatsana
mesajdan yaz ama, takip atmn lazım ama bunun için
Bi dakika
her kadın beğenilmek çekici olmak ister ama sen bir tık daha fazla sanki :)
Kesinlikle ihanet. Aynı şeyi eşinizin yaptığını düşünün. Onur kırıcı. Aradaki sevgiyi, saygıyı bitirecek bir davranış. Sadakatsizliğin bahanesi olmaz.
Abla ayıptır ya. Gerçekten. Zaman dur. Bir ara gelir aranız doğur sen bu huyun sebebiyle zaafiyet göstsrirsin yanlış işler de olabilir. Bırak bu huyu derim
Bence normal. Bende evli erkeklerle söhbet etmeyi hatta flörtleşmeyi severim
Ciddimsn
Gel ozaman
popon başınız ayrı oynayacaksa evlenmeyin! edeplisizliğin adı olmuş flörtleşmek ha..
Harbi hatunsun🌹
Eyvallah
valla bende seviyorum, doğruya doğru... başka bir haz var o işte :D
yaa nekdar sansliain cok guzelsin cok tatlisn gercekten kocan cok sansli kiskandim Şu an kocani 🤪
Ruhunda bir or. spuluk var gibi severim sen gibisini
Haddini bilmezsen ananı da ben severim kelimelerine dikkat ey
Sev tabi en doğal hakkın.
Sizin gibiler korkunç bu dünya icin umarim farkedip seni bosar ahlak yoksunu
Ne yaptım ben ya çocukları mı taciz ettim kediye köpeği mi kötü gözle baktım ne yaptım bu dünyada biz neler gördük ya çocuğa kediye köpeğe tecavüz edenler var ne yaptım ben birini mi öldürdüm sadece ilgi duyulmak hoşuma gitti bunda ne var bu psikolojik olarak zaten normal bir şey
Lan bi sie giiit simdi konu ne alaka suc bastirmak icin biz onlar cok ooo evet yapmalilar mi dedi dengesiz onlar ne kadar tiksincse seninkide bizzat ayni reziil
Ben sağlık mezunuyum ne fizyoloji de ne psikolojide böyle bisey yok kısaca senin mayan bozuk
Yazı yazmayı bilmeyen halin mi sağlık mezun oldun çok merak ediyorum 😅😅 3 deyince inanıyoruz ıdkskddjjd
Ay sen beni çok önemsediğinde bütün yorumlara mı atlıyorsun devam et 😅😅😅❤️❤️❤️
Ayy pardon senin gibi erkeklerle sürtemediğim için cümle haznem gelişemedi kaşar orrs. pu seni 😁
Bana diyene bak evde kalmışmı 😂😂 ayy bo. k kokulu
Ay sil şu yorumu mu ya kalkmıs it ile köpekle muhatap oluyorum gariban gecekondu güzeli
Peki 😅😅😅
Kendini savunmaya calısma doyumsuz orspuuuu
Senin gibileri asmak lazım.
Rezil olan sensin karaktersiz soru sormasin doğru biseymis gibide savunmasin erkekler yapsa kiyameti koparirsiniz çingene ruhlular
Aranan morukta geldi ağzinin suyu cikti ama dedesi yaşindasin sana bakmaz bu 😂😂
Koca yapsa aldattı olur.
Yapmadığı ne malum
Herkes ne yaparsa kendine yapar, o yapıyor diye senin de yapman gerekmiyor.
Ben yapıyorum diye onun da yapması gerekmiyor o zaman senin kafandan bakarsak
Yapılan şey gurur verici bir şey gibi anlatma istersen.
Zaten bu psikolojik olarak insanlar bundan genellikle gurur duyuyor çünkü duygusal bir tatmin veriyor şu an ben psikoloğa gidiyorum ve kendisi bunu çok normal olduğunu bunun tedavisi olduğunu söylüyor
Böyle yapacaktın madem evlenmeseydin insanlar oyuncak değil
Yaşattığını yaşamadan ölmezsın umarım kocana yakalanırsın
Çok hoş bir durum değil sonu iyi bitmeyebilir tam tersi olsa bir o şekilde düşün bakalım
Normal yani hayat senin istediğin gibi yasayabilirsin
Bence normal. Arada kaçamak yapmak güzel. İnsan bazen heyecan arayabiliyor. Devamko😀😀 bana bile yazabilirsin
Olabilir evet. Bazı insanların ruhunda flötçüĺük var. Bu kadında olabilir erkek de. Ama dikkatli olmak lazim.
Erken yaşta evlenip gençliğini çürütmenin sonu işte.
27 de evlendim kaçta evleneyim
o halde geç evlenip alışkanlıklarından vazgeçememe diyelim her türlü bir kulp buluruz yani
Onu farkettim
Aslında amacım o değildi ama o yöne kaydı işte :D
Sen bunları yaparken kendi can boş mu duruyo zannediyosun
ya bi hadi ordan gidin sizin gibi kasarlar yuzunden erkekler karilari obje olarak goruyor
maalesef haklısın
Aldatmak yalnızca dokunuşlarda olmaz, sen adamı düşüncelerinde aldatıyorsun zaten.
Tam tersini düşününce korkunç gelmiyor mu? Ben eşimin diğer kadınlarla böyle konuşmasını istemezdim.
ewlı msn kı
İstemezdim yazmışım, olsaydı istemem yazardım dimi?
Normal. Ego tatmini😂 ama sadece öyle kalsın. İhanet etme sakın
konus ama bısı yapma he
@ecstasy11 hayır o anlamda demedim. Birilerinin seni beğenmesi vs hoşuna gidebilir ama flörtleşmek ihanet etmk vb çok yanlış dedm
katılıyorum her kadında var bu beğenilme arzusu, hatta eşinin yanındayken de beğenilmek istemesi doğal bence
hmm pardon o zmn
Bizde eşimle biraz öyle takılıyoz valla çok iyi oluyor
evet çok normal tam olarak en doğru yoldasın diyebilirz 😊
Erkekler yapınca erkek milleti diye boğar siniz siz kızların çoğu böyle olmaya başladi kadın milleti
Bazılarının kocasının da haberi oluyor bu durumlardan
Hep ayni trol sorular ✋
Boşan git ors*u ol ozmn kızım
O parayı sever sen ol.
He anasını satayım çok normal
Psikolojide normal
İhanet değil evet norospusun
Or os pu parayı sever.
Normal diyen zaten kendisi normal değildir.
Cok normal geleki eşinizden ilgi göremiyorsanız
Ay allah aşkına bir adamla ömür mü geçer gülbenn
😀 😀 😀
Senin gibi bir aklı uçukla gitmez buna eminim
@anatolian_Mongol tamam anatolyın mongol sakin ol kimse sana bir şey söylemedi kendi kendine gelin güvey oluyorsun
Espriyı anlayamadı
@gannicus06 engellemiş baya üzüldüm evlenme teklifi etmemden korktu galiba
Bana edebilirsin engellemem😁😁😁
@Propranolol Yok engellemedim dondurdum geldim
@gannicus06 fırsatçımısın abi sen
@gannicus06 düşünücem bunu 😂
@anatolian_Mongol https://youtu.be/fE1PwhmMmmw
😘😘😘Yüzüğüm falan var masraf etme
@anatolian_Mongol la olum😀😀😀gorgır la gırgır
@Propranolol konuyu tam anlamadan yazmışım demek malum çalışmaktan kadın şeyleri izleyemiyorum ama selin karacehennemi izle o zevkli
@gannicus06 yeme beni hacı toptancı gibi fırsatçısın işte sen kesin toptancısın😂
@gannicus06
https://youtu.be/EuVJBw3jXkE
@anatolian_Mongol laf sokmadan duramıyor musun sen, yok çalışmaktan izleyemiyorum falan
😀 😀 😀 😀 Hadi ben kactım😘😘guzel eğlendim
@Propranolol laf sokmak değil bazen gerçekler acıtır boşuna tartışmayalım
@gannicus06 bays bebek💓💓
@anatolian_Mongol oturdum evimde kavun yiyorum bir espri yaptım diye kendinle alakası olmayan şeye gelip gerçekler acıtır demen esprimden de komikti ama see u by aşko uğraşamıycamm
1. Sen benim aşkım değilsin 2. ingilizce konuşmaya çalıştın ama gerçekte bu kadar bildiğin muamma 3. bazen susup küçük kızları sevindirmek gerekir 4. beni rahat bırak işimi yapamıyorum
5. afiyet olsun
Dogru bisi değil ama ben de oyleyim. Heyecanlanıyorum hemen.
Bence kocan çok şanssız.
Trolle bak bizimle dalga geçiyor
Tedavi ol uzman bir psikiyatrdan destek al
Sen evlenmemeliydin...
Sen o erkeklerin iltifatına çok kanma derm
Evlilik sana göre değil
Bence bir doktora görün derim
Bir de soruyor musun ya normal normal 😵💫😵😳🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ tövbee
Psikologlara göre normal
Aynısını kocan yapsa senın tepkin be olurvi
Gizli yapıyordur belki
Aslında belkı o yapıyor diye sende yapıyorsundur
Hayır duygusal olarak hoşuma gidiyor bu
Ama yapma ıstegı duyuyorsun
Psikolojik sorunların olabilir