Kocam var evliyim ama başka erkeklerle flört etmeye bayılıyorum. Sizce normal mi?

Kocam yanımda yokken hastane olsun bir yere gitsem. Erkekler ile flört etmeye bayılıyorum beni beğenmelerinee iltifat etmelerine hastayım gülüşürüm falan özellikle şu lafa "kocan çok şanslı " kocamın yanında çok ağır çok hanımefendi bir kadınım. Kimse ile konuşmam bile bu ihanet değil biliyorum ama sizce normal mi
Güncellemeler
+1 yıl
expectopatronumm1. Arkadaşlar muhattap diyor 😅😅😅
Kocam var evliyim ama başka erkeklerle flört etmeye bayılıyorum. Sizce normal mi?
Cevapla