AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
92Cevap
akıllı oldukları için ve yaklaşmaya çekiniyorlar sanırım 😅
Güzel kadınlarda evlidir
abi tamamen özgüvensizlik çok güzel bir arkadaşım var hani kişiliğide çok iyi ama iltifat bile almıyor kız insanlar o çok iltifat alıyırdur diyor ama kızda sıfır
uzaktan göstersenw
Güzel kadınlar akıllı oldukları için yalnızdır. Bir ilişkiye başlayacakları zamanda yanlarında sadık ama at hırsızı tipli biri olur
Güzellikten kastınız orantı üzerine kurulu fiziksel olansa bunu akılla nasıl bağdaştırdınız bilmiyorum.. ama yorumunuz çok fazla kadın egosu yüklü. Bu da daha çok erkeğin cinsel istekle kadına gösterdiği ilgiden kaynaklanıyor. Var oluşsal olarak kadın ne kadın güzel ve ne de erkek güçlüdür. Bu nitelikleri ikisi karşılıklı olarak birbirine yükler. Sadakat ise gerçekten çok önemli.. bu da bir karakter özelliğidir bunun da fiziksellikle ilgisi yoktur. Sadece fiziksel olarak güzel görünmeyen bir erkeğin çok talep görmeyeceği ve kendisiyle yetineceği düşüncesiyle bir kadın bunu tercih edebilir. Ancak bu geçerli bir mantık değildir. Psikolojik yönden düşünürseniz fiziksel güzelliğe sahip olmayan bir erkeğin çok sayıda kadınla birlikte olarak kendini ispatlamaya çalışması; eksiğini gidermesi gibi bir sonuç da ortaya çıkabilir. Bu durum kadın için de geçerlidir. Neticede hepsi dönüp dolaşıp karaktere bakar. Yanılmamak için insanları iyi okumak gerekir.. bunun dışında ölçütler pek tutmaz.
Bu yazı çok uzun x kişisi... bi kere soru öyle güzel kadınlar neden yalnız? Her kadın güzeldir ve çoğunluk olmasada yalnızlar çünkü erkekler akıllı , güçlü kadın sevmiyor. Bilincli olarak isteyebilirler ama erkeklerin ilkel beyni ve bilincalti tamemen farklı hareket etmelerine sebep. Mesela kadınlarda tipe önem vermez erkeklerde , özgüvenli ve güçlü olsun yeter. Ah yoruldum sjsjssjd
@Nur_6987 X kişisi der ki.. bakış açınıza saygı duyuyorum. Ancak ne her kadın güzeldir ne de her erkek ilkeldir. İlkel diye adlandırdığınız cinsel dürtü ve ortaya çıkan ilgi kadına kendisini güzel hissettirir. Kadın bu yüzden rengarenk giyinir, süslenir. Güzellik kendi başına var olmaz.. olamaz. O ilkelliğin kaba gücü sayesinde ısınmak için odun toplamak; binalar, yollar inşa etmek zorunda kalmaz kadın. Biraz vefalı olmak gerek.. Kadının güzelliğini erkek oluşturur; erkeğin gücünü de kadın. İkisini de kötüye kullanan her zaman vardır. Ama erkek ilkeldir dememek gerek. Yine de tercih sizindir ☀️
İlkel dememin nesi yanlış hem kadın hem erkek ilkel bilincalti ile karar verir ilişkilerde. Örneğin , senin ataların avcılık yaptı o yüzden bi kadını elde edemediğin peşinden koştuğun o süre sana haz , keyif veririr. Taaa ki elde edene kadar sonra o heyecan biter sjsjssjd neyse ama ilkel kelimesini kötû anlamda kullanmadım.
Anlıyorum ne demek istediğinizi.. sadece diğer cinsle ilgili ön yargılı olmamak gerek. Kadın ve erkeğin güzel iletişimler kurmaya ihtiyacı var her iki tarafın kötü tecrübeleri olsa da.. Böylece kendisini daha güzel yaşayabilir ☀️
🙏🏻
🌺
Güzel kadınlar genelde yanlış erkekleri tercih ederler ve bunun sonucunda uzun bir süre zarfında kendilerini toparlayamazlar
Yanlızlığı seviyoruz😂
Evliyiz yalnızlıkla :D
Evli, mutlu, çocukluuuu... aklıma geldi😂
Ev’li, mutlu, eğlenceli :D
Türkçe kursuna gidim gelim bence bennn🤦🏻♀️😂bu daha uygun✌
Hahah :D benide götüe
Götür* bak işte yazamıyorum
Haydi gidelim let's gooo😂
Tut elimden :D heyecan yaptım düşerim falan
Senin için yanımda minder getirdim😂
Guzel kizlarin yalniz oldugunu kim soyledi?
Bennn
He o zaman dogrudur
😄✌️
Güzel kadınlar nerde hani göremiyorum 😀
Hahaha hadsiz
Seçici olduğumuz için.
Hahaha seçici misiniz 😅
O yüzden bekarım fghj
Yürümeye cesaret edemeyen erkekler vardır çünkü.
Koşsunlar o zaman :D
Adam yürüyemiyor daha 😂
Buna benzer olay arkadaşımın basına geldı. Kadına tutulmuş konuşamıyor , bakmaz o bana falan dedı.
Kadın geçerken ıslık çalıp bakar mısın dedım , baktı. Aha baktı git konuş dedım 😂
Hahah şaka yapıyorsun :D
Ciddiyim gerçekten. Anlam veremıyorum ‘ o bana bakmaz , sevgılısı vardır ‘ demelerıne. Sana neden bakmasın? Sevgılısı olabılır , kusura bakmayın der ceker gelırsın.
Zaten sana ait olamayan bir şeyi kaydedemezsin kı. Ama kabul ederse belkı de ömrünün sonuna kadar o çok hoşuna giden kadınla hayat gecıreceksın.
Hemcınslerım tuhaf ya
Sen ikidir arkadaşlarını gömüyorsun :D ver telefonlarını arayıp şikayet edeceğim hahah
Ama sayma bereketi kaçar 😂 gömmek değil ya bu , birebir konusurken görsen demek kı ıslak sopayla doversın benı 😂😂
@efulimmm88 birebir şahit bak 😂
:D yoo dövmem, dövmelerini sağlarım oturur izlerim
2 kişi dalarsa sıkıntı yok , fazlası yıpratır benı 🥺 arkadaşlarla kavga olmaz.
Arkadaşlar gömülmezzz :D
Bu gömmek degıl ama 🥺 delikanlı adam arkadaşını ölünce gömer ama kalbine 😎😂 yine dızzolugum ates ediyor 😂
Hahahaha tamam tamam :D
Tam tersi deniliyor aslında ama sen bilirsin
Ok.
Yay.
Hedef.
Tahta.
“Ya Hak”.
Hak'kın rahmeti.
Nasıl bilirdiniz?
Bilmezdim.
Gömün.
Örtün
Siz yine üflediniz mi?
@вуηαяcσѕ 😅.
Ben okudum o üfledi
Onu bırak kedinin adı ne oldu?
Kedinin titi oldu
anlamı ne ola ki?
Nefertiti'nin titisi
Güzel 🙂
Nefertiti antik mısırda amanhotep'in eşiydi. Güzellik anlamına geliyor zaten o yüzden nefti - titi arasında gidip geldim ama titi daha güzel oldu 😂
Araştırdım ki :) anlamını öğrendim.
Çak o zaman bir 5'lik 😌
🙏
Herkes kendi seçtiğini yaşar. Ülkemizde evlenen aptal derler bekara vah vah derler.
Güzel kadının egosu ve masrafı fazladır uğraşılmaz değmez
Seçici oldukları için olabilir
kotayı doldurmuşlardır belki
Canları öyle istiyordur 😀👍😊
Yalnızsın galiba? Ben de çirkin erkek o zaman.
Yanliz olanlar güzel degil, güzelim zanediyor
Yalnizim ama guzel oldugumu zaten zannetmiyorum genelleme yapmasan
@simgee_yuuna beni dogruluyorsun, yazdigimi iyi anla
Güzel kadınlar yalnız değil
Soruya pek katılmasamda uzun mevzu...
Kibirlerinden...
Neden olacak
Yalnız değil. Birisi benim sevgilim :)
Yok be biz de yalnızızızzz
Güzel kadınlar nerde hani göremiyorum
Ukala, kendini beğenmiş ve kibirli oldukları için
Güzel kızların muhabbeti sıkıcı oluyor
Fazla akıllı oldukları için...
Yalnızı da var yakışıklı erkeklerin.
Çünkü kendilerini bulunmaz hint kumaşı görürler 😃
Bahtsız oldukları için.
Onlar için de aynı şey düşünülür
guzel kadınları daha cabuk kandırıyolar bence
Guzel kadınlarda ya yıyıcıdır ya da egosu yuksek
Mükemmeliyetçi oldukları için
İncinmiştir.
:D
Valla bekarım Sevgilimde yok Ne olcak şimdi😃
Güzel paylaşım teşekkürlerr
Mükemmelliyetci oldukları için belki..
Güzel kadın bize bakmaz mantıgı hakim
Fazla kibirli oldukları için.
Güzel kadınlar asla yalnız kalmazlar, mağara adamı kıronun biri teklif eder onun teklifini bile kabul ederler çok basit olurlar güzel kadınlar.
Hem akılsızlar hemde kendilerini kaf dağında görüp tatminsizlik yaşadıkları için normal
Oyun teorisini duymuş muydunuz?
Hayır
Bir ortamda bir güzel kadın varsa, diğer kadınlar ortalama durumdaysa 2 durum ortaya çıkıyor. 1. Senaryoda herkes güzel olana yürümeye çalışır, ancak olacak rekabetten herkes birbirinin yolunu keser. Güzel kadının bakış açısından ise onu tercih eden erkek sayısı fazla olduğundan erkeklerin kıymeti azalır, kendini değerli hissettiği için de muhtemelen o ortamdaki kimseyle takılmak istemez ve geceyi yalnız tamamlar.
2. Senaryoda ise hiçbir erkek güzel olan kadına yönelmez, yanındaki ortalama olan kadınları kendi aralarında paylaşır, onlar da zaten güzel olanın yanında kendilerini özgüvensiz hissettikleri için ilgi gösteren partnerin teklifini kolay kolay reddetmeyecektir. Böylelikle erkekler için w2w durumu olur, güzel kadın olasılık dışı kaldığı için yine geceyi yalnız tamamlar.
Yalnız kalmamasının tek yolu 2. Senaryodaki erkeklerden birinin adilik edip tek başına güzel kadına yönelmesi ki bu rekabet ortamında çok düşük bir olasılık.
Ön yargı kurbanları.
Yalnız kadın çıtayı yüksek tutan kadındır.
Evli olduğum kesin😂
Nedenmiş
Yo ben bekarım
Akilli kadinlar yalniz
Hayır benim yok 😂
Onlarında şansı yok
Yüz vermiyolar ondan
Duruma bağlı
Vardır vardır sizde allah gibi manita
çirkin olduğum için bilemiyorum ahaha
Kendi tercihi
konuşmaya utanıyorlar bizimle
cok ıddalısın
@ecstasy11 ne konuda
guzellık
@ecstasy11 eeee
Zor beğeniyorlar çok zor
yalnız
Erkekleri cekemezler