Sevgilimi anneme anlattım ama tepkisi iyi olmadı. Ne yapabilirim?

Sevgilim bizim yanımızda çalışıyordu. Orada etkilendim ondan hoşlantı falan oldu aramızda ama sonuç olarak çalışanımız diye bir şey de yapamıyorum normal sohbet ediyoruz o kadar yani. Bizim işten ayrıldı sonra ben bir ara işle alakalı ona mesaj attım konuşmaya başladık o zamandan beri konuşuyoruz sevgiliyiz yani. 2 yıl oldu. (İlk ilişkim ve daha önce annemle böyle bir şey konuşmamıştık) Annemlere de söylemek istiyorum ama nasıl tepki vereceklerini biliyordum istemeyeceklerdi. Geçen gün anneme söyledim şok geçirdi babama nasıl anlatacağını düşündü. Akşam oldu annem anlatamamıştı. Söyleyemiyorum dedi babana. Allah korusun babana bir şey olur tepkisi ne olur bilemiyorum söyleyemem dedi. Sabah olunca yine konuştuk bana dediği şey “Kızım o tekin birisi değil seninle para için beraberdir seni sevmiyordur. Bu zamanda hep öyle grrçek değildir. Psikolojisi bozuk. Hap falan kullanıyordur” dedi. Ama ne yaptıysam da ikna edemedim. Annem bana söz verdirtti onunla konuşmayacaksın diye. Zaten konuşmazsan senden ümidi keser bırakır görürsün dedi bana. Ben onun sevgisine güveniyorum ama. Her gün yazıyor bir sürü mesaj attı. Bensiz yapamadığını dile getiriyor… Ne yapacağımı da bilmiyorum. Anneme bir yerde hak veriyorum çünkü çalışanlarından sürekli para pul açısından şeyler görmüş duymuş. Sevgiliminde öyle olduğunu düşünüyor. Ama yani 2 yıl oldu anlamaz mıydım ben şu zamana kadar? Akıl verin eyy kullanıcılar ne yapayım bennn
Sevgilimi anneme anlattım ama tepkisi iyi olmadı. Ne yapabilirim?
Cevapla