Erkekler, eşinizin/sevgilinizin dışarıda açık giyinmesini nasıl ve neden kabulleniyorsunuz?

Eşinizin dışarıda açık saçık giyinmesini nasıl karşılıyorsunuz? Ve neden seviyorsunuz bu durumu?
Başka erkeklerin ona bakıp hayal kurmasını mi seviyorsunuz yoksa gözünüz başka kadınlara kayarsa, eşinize "sen de açıksin, başkaları da sana bakıyor. Ne var bunda" demek için mi? Yani bir nevi durumu "eşitlemek" için mi?
Bu konuyu cidden merak ettigim için soruyorum çünkü bir kadın, erkeği kendisine yetiyorsa asla başka erkeklerin dikkatini çekmek için bu kadar açılıp sacilmaz. Kendisi için yapıyor falan da demeyin çünkü kendisi için yapsa korona dönemi pijamalarla dolasmazdi millet evin içinde. Kaldı ki birçok insandan duydum "eşim evde pespaye gezer ama dışarıya çıkarken süslenir" diye. Siz bu durumu içten içe bilirken ne hissediyorsunuz ve neden/nasıl kabulleniyorsunuz?

Not: başlık böyle giyinmeleri hoşunuza neden gidiyor olacaktı ama KS izin vermediği için böyle bi baslik atıldı
Erkekler, eşinizin/sevgilinizin dışarıda açık giyinmesini nasıl ve neden kabulleniyorsunuz?
Cevapla