Evliyim ve eski sevgilim bile diyemeyeceğim biri beni rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar evliyim. Gecmiste biri vardu sevgili olmak isteyen çok iyi arkadaştık. İstemediğimi onu arkadaşlık dışında sevmediğimi söyledim ama o ısrar etti. Deneyelim rahat bırakılan söz dedi. Bir süre konuşmadık sonra yazdı tamam dedim ama benden bir şey bekleme. Neyse sonuç itibariyle kalbim gitmedi yani yapacak bir şey yok. Bak dedim sana karşı bişey hissetmiyorum. Arkadaşlar sevgi sözcüğü kullanmaya çalışırdım mutlu olsun diye seviyomusum gibi yaptığım en büyük hata da buydu sanırım. Seviyomusum gibi davrandım. Farkındaydı o da. Bak dedim bunca zaman ben böyle böyle yaptım. Ama istesem de seni sevemiyorum ben. Kalbim gitmiyor. Arkadaş da kalamayiz. Artık konusmayalim dedim. Arkadaş kalırız ben senin sohbetini dostluğunu çok seviyorum kaybetmek istemiyorum benim hatamdi dedi. Tamam dedim. Bir süre sonra sapitmaya başladı ama ne sapitmak. Engelledim. Özür diledi vs. İki yıllık arkadaşımdı dedim emin mi acaba. Ama yok istemedim. Amacı farklıydı zaten artik. Neyse beni rahat bırakmasını sozlendigjmi ve rahat bırakmazsa da gerekli yerlere şikayet edeceğimi söyledim. Tamam dedi namusu üstüne de yemin etti. Ben o sırada görücü usulü biriyle tanıştım ve dedim evleneyim de en azindan iyi biriyle birlikte olurum. Eli yüzü düzgün işinde gücünde. Evlendikten sonra bir şey yoktu en başlarda sonra beni tekrar rahatsız etmeye başladı düğünden önce de hattımı değiştirdim ama. Bı şekilde bulmuş sanırım. Ben eşimle hiç eskileri konuşmadım. O da konuşmaz sevmez böyle muhabbetleriVe eşime de şu an çok bağlıyım onu seviyorum. Ne yapmalıyım taciz devam ederse bilmiyorum siz ne önerirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Anlattım eşime sorun çözüldü konuşarak her şey çözülüyor oh çok rahatladim
Güncellemeler
+1 yıl
Herkese coooooooooook teşekkür ederim çok kalp hepinize ♥️♥️♥️♥️😇😇😇
Evliyim ve eski sevgilim bile diyemeyeceğim biri beni rahatsız ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla