Merhaba dün eşimle evde yatak odasındaydık. Kız kardeşi kapıyı açtı. Siz olsanız ne yapardınız?

Daha önce o da salonda bana basılmıştı ama salon yani herkese açık bir alan, ben özel odamdaydım. Şimdi beni görünce kıkır kıkır gülüyor. Yani onun hatası utanması gerekir. Siz olsanız ne yapardınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Kız kardeşini yatağa çağır diyenler oldu, ciddi ciddi bu doğal bir şey diyenler oldu. Bu insanlar şerefsiz insanlar, bunların yorumları tamamen boş ve beyinsiz olduklarını gösteriyor.
Merhaba dün eşimle evde yatak odasındaydık. Kız kardeşi kapıyı açtı. Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla