AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
137Cevap
23 yaşına kadar sevgilin olmaması garip.
Ama isteyen olmadı ne demek yahu. Bu senede ne istemesi. Geçti o devirler
Kızım daha yaşın kaç başın kaç ya, Allah aşkına. Ne evde kalması.
Yok da 25 gecersen o ben tam rampayı cikiyordum ki orada kaldim 🤪
Daha gençsin saçmalama ya boş ver takılma öyle şeylere.
Evet evde kaldın. Yalnız yaşayacaksın hayatının sonuna kadar🙄
Daha gençsin istemeye gelen çok olur seni takma kafana
Sen daha gençsin evde kalmadın ben 33 yaşındayım bekarım hiç sevgilim bile olmadı asıl evde kalan benim
Hayır evde kalmadin tabiiki.. ama şunu merak ettim, görücü hic gelmemis ve sen hiç kimse ile konusmamissin sebep ne acaba🙄 fiziğin dış görünüşün nasl?
Yani insanın sevgilisi olmaması ya da istememedi bi kusur mu ayıp mı öncelerde bunlar olsa büyük ayıp kusur olurdu simdiler dediginiz gibi olmaması kusur ayıp olmuş
İsteyen olsun diye oturup evde beklersen ağh alırsın.
Evet onemli olan helalini beklemek
Ne alaka be.
Nereden cikacagi belli olmaz yani kismetin o alaka hic beklemedigin yerden bile belki de cabalayinca olacak seyler degil zaten bunlar o gonul eglendirme gibi hayvansi seylere giriyor duygusuz dusuncesiz ciddiyetsiz igrenc
İsteyen seni iyi niyetle isteyecek değil ya boş ver hayirlisi
O ne demek lan
23 de ne evde kalmasi ya sacmalama evde kaldigini dusunuyosan gel alicam seni 😂😂
He evde kaldın koooşş çabuk hemen birini bul geç kaldın :D
Hiç alakası yok daha 23 yaşındasın neden evde kalacaksın bea
Körün de bir topal alıcısı vardır merak etme tek çirkin sen değilsin ya
Kendine bak spor yap sosyal ortamlara gir bulursun. Enerjini pozitif tut.
Simitçi gqzozcu adamlar gidiyo görücü usulu işlerine görücü usulü mü kaldı ya 😏
Kahveciyi unutmuşsun.
Simitçi, kahveci, gazozcu... Şinanay da yavrum şina şinanay
@la_vie_est_belle_ öyle evet 😅
seni görmek lazım bu yorumu yapabilmek için acele etme 30 a kadar yolu var
23 yaşında evde kalmak mı... daha hayatın başındasın acele etme zamanı gelince olacak...
23 yaşındasın evet evde kaldın şimdiye 3 beben olmalıydı
Ben 29 yasındayım, 3 yıllık evliyim cocugum da var. Esimle tanıstıgımda 23 yasındaydım. Yani gec kalmadın :)
Bende 28 yaşındayım ve bu sene 29 olcam ne evlilik ne sevgili hiç bir şey yok 😅
@Seviika eskiden böyle seyler ayıplanırdı , 25 oldun mu evde kalırdın ama devir değişti artık tam tersi yani dert etme😂
E bende 24 yaşındayım, benimde hiç sevgilim olmadı. Tercih etmediğim için olmadı. Bu çağda görücü usulüyle evlenmek istemiyordur diye düşünüyorum o yüzden sosyal çevreni genişlet belki doğru kişiyi bulursun. Ayrıca illa olacak diye de bi şey yok...
*istemiyorsundur
Önce bana yaz bi tanışalım gerekirse ben gelir isterim 🤭 tabi sen beni istersen 😥
Sana yakisti mi bu laflar zaten sordugun sorulardan da yavastan yine rayindan cikiyormussun gibi
Akıllı ol akıllı bak ve düzgün yorum yap ben hiçbir şeyi herkesle yaparım demiyorum yalnızca evlendigim eşimle diyorum hoşuna gitmiyorsa takipten vin sorularımı görme
Tamam lan sus hemen gaza gelip erkeklik taslama baslarim keyfine
Ya s. g işine gözünü seveyim sen bozma ağzımı
Lan it baska biri aynini senin ailenden birine yazsa hosuna gider mi biz de sandik harbiden duzgun adamsin bari rol kesme lan goz gore gore
Yok buradan biriyle tanışıp evlenmek gibi bir düşüncem yok. Buraya sadece soru sormaya ve cevap vermeye geldim o kadar. Kimseyle mesajlasmıyorum bile
Ben de hemen hemen senin gibiyim ya çok sıkıntılı bir durum bence inşallah evleniriz ya
Adam online ilani ask etti lan resmen
@GekoKertenkelesi1903 olum kıza mı yürüdüm demek istediğim ikimiz de evleniriz ayrı şekilde ne fesat adamlarsınız ya
Senin zihniyetini s*keyim
Buyur al senin olsun ama evlenmeden yapma onu zihniyetimi kirletme kardesim
@GekoKertenkelesi1903 olum sen beni kendin gibi abazan mı sandın
Lan buyur diyoruz abaza olsam ben oyle derim dalga mi geciyon sen
Biz evleniriz demiyor ya yoksa tanımıyor beni ne evlenmesi 😂
Aynen ben gorus sahibiyle bir cay iceyim ne dersin yakisikli
Milleti 17 sinde götürüyorlar demekki sen çirkinsin evde kalan 35 yaşından büyük biri gelir şansına.
Niye kızın moralini bozuyorsun belki dediğin gibi olmayacak
Bunu yanımdaki bir kıza okumuştum o kendi söyledi valla 😃 @Thelastday
Yanındaki kız kezbanın alası ona aynen böyle söyle
Kusura bakma ama kezbanlıkla hiç alakası yok. Belliki senin kezbanlığın var ve sende evde kalmışsın muhtemelen
Ya 17 millet liseye gidiyor. Cocuk bir yaş.
Kendisini 17 sinde istemişler 18 de düğün yapmışlar. 12 yıllık evli şu an
Kanka bunları dinleme 17 sinde evlenip hayatını bir erkeğe kölelik yaparak geçiren bir kadından ne beklersin şaşırmadım Kezbanlar ya
Yok artık hayatımda kadınlarla en uzun sohbetim oldu bu konuşma.
17 yaşında universiteye yerleşme derdindeydim. Koca filan umrumda degildi
Daha dürüst bir görüş yapacak olursam eğer soran kişiye. Evlilik bu aceleye gelmez. Ama ülkenin ekonomik durumları çok zor durumda. Yani ev almak zorlaşıyor kiraya geçmek keza öyle.
Ayıptır söylemesi benim 2 evim var birini bundan 1 ay önce satacaktım evli DOKTOR bir çifte. Kredi çıkar mı aman allahım çok pahalandı evler ev alamıyorum. 2 doktor bir tanede büyük bir işletmesi olan dayısı kefil oldu banka 1400 ₺ kredi çıkardı. Ben zamanında işçi halimle ev alabildim. Yani seni isteyen çok olucaktır birde bu yanını aceleye almakta fayda var.
Ben de öyleyim. Beni de kimse istemedi gelen de olmadı
Yaşın kaç
Istemek almak ne ya? Azıcık kadınlık gururunuz olsun. Ben eşya mıyım birisi beni isteyecek? Ya da alacak ya. Bırakın istemesinler. Çok da lazımdı
@Büşra12395 Sonuna kadar haklısın. Yanlış kullandım cümleyi. "Beni seven olmadı" diyecektim aslında
Yaşın kaç poncik
Beni de olmadı. Ama bizim kendimizi sevmemiz önemli olan. Kendimizi sevdiğimiz zaman birisi de bizi sevebilir ancak.
@Büşra12395 24 doğru mu
@busra12395 kendini seveni seven de bulunur. çok doğru
Sen yine iyisin ben 28 yaşındayım ve aynı durumdayım, senden daha kötüleri var üzülme yani
Hiç sevenin
Gelip gidenin olmadı mı
Oldu ama hepsi boş çıktı
Sen mi eledin hep
Onlar sebeb oldu elemem için
Ne gibi mesela
İlgilenmedi benimle, beni uzun zaman arkasından koşturdu
Tek kişi miydi bunu yapan
Evet
Ne kadar bir süre peki
2 sene konuştuk bir senesi böyle geçti
Kimdi bu
Mesleği işi neydi
Neden peşine düştün bu kadar peki onun
Beni ciddiye al. Bak bende evlenecek birini arıyorum. Neden tanışmıyoruz ki.
Yüzün vücut tipini giyimin nasıl desem
Cevap verir misin
Yok canım daha görüp isteyen çok olur, yüzün nasıl bilmiyorum ama biraz bakımlı ol, böyle günlere falan git insan içine çık, oturmasını kalkmasını da bilirsen bence hemen kaparlar 😚
Napacan evlilgilli elin pi*ini bul bi sigortalı iş gir aynı yastayız pazartesi iş başı gelsin paralar
Bu nasil yorum lan
Bi Skktiir git
Tamam olur gitmesini bana birak sen mi skeceksin ne tarafa egileyim
Yok ben Kpss çalışıyorum şu an öğretmenim de. Ondan işe girmiyorum.
Takıl ye iç gez
He ya. Daha atanacagim sonra elime para geçsin biraz hayatımı yaşayacağım.
Her dua nasibine her nasip vaktine esirdir. Dert etme dua et. Evlilik kaderdir.
Daha mantikli uygun ve zarif bir yorum olamazdi helal olsun reis
Eyvallah biraderim
Daha çok gençsin. Hemde illa biriyle evlenmek zorunda da değilsin bence gençliğinin tadını çıkartmaya bak illa ki olur ilerde
Böyle bir korkun varsa gerçek olur çekim yasası diye bir şey var korktuğun şeyi hayatına çekersin ve gerçek olur bu düşünceyi kafandan at
Beni istemediler bı ksii istedi evlendim , ama umduğum gibi olmadk. Ailesine. İnanıyor.
Ben kimim ki
Al işte bir de işin bu tarafi var
boş ver evlenme gez dolaş hayatını yaşa evlilik sandığın kadar güzel bir şey değil bekarlık sultanlıktır evlenenler pişman
Kız daha dur sen daha yolun başındasın meslek hayatına atıldın mı atılmadın mı bilmiyorum ama meslek hayatında daha çok şansın var 😅
Bence kadın evlilik yaşı 25 35 aralığı sen 23 yaşındasın genceciksin git kendin geliştir araştır boş ver evliliği dert üstüne sorumluluk
öyle düşünme nasibin kimse ne zaman ise o bir gün gerçekleşiyor ve tam da böyle şeyler düşündükten sonra bir anda oluyor
Valla tam aradığım eş tipi benim gibi sevgilisi olmamış gel anamdan kaçır beni😂😂
Haberin yok mu evlilik skalası 29 a çekildi daha çok dışarı çıkarmaya çalış
kız evde kalır mı be türkiyede kızsın çirkin olsan bile 1000 talibin çıkar
Bu zamana kadar doğru insanı bulmamış olabilirsin ama bu hiç olmayacak diye bir şey yok
Hayır kuzum kalmazsın daha önünde çok zaman var inşallah senin için en hayırlısı olur 🥰🙏
Biraz gez sosyalleş illa olur sürekli evde kalırsan sanada evde kalmışlar gelir istemeye maalesef
23 yaş daha erken canım benim. hiç öyle evde kalacağım diye düşünme. ben de 30 yaşımda evlendim.
Düşünme öyle ya hayatına bak 😊 beni de istemed kimse bu evde kalmak olmuyo 😊😊
Üniversite deyken Kendine bir tane Ayartacaktın
Fazla Geç Kaldın Be
Ne alakası var öncelikle? Ve bence en iyisi rahat kafa
kısmet hiç belli olmaz, erkenden atlayıp sürünmekten iyidir, zaman kötü
Kadee bu bir anda karsina seni cok seven biri cikabilir
Birebir aynı durumdayım. Ancak hayat uzun. Eninde sonunda bir yerlerde doğru kişiyi bulacaksın.
Daha yaşın küçük gelecekte başına daha neler gelecek bilemezsin
Kötü düşünme güzel düşün hep her şeyin hayırlısı olsun gerçekten öncelikle her şeyde bir hayır vardır dua et sen
Bi de bayil istersen Feriha
Nasıl olmadı, sen mi kabul etmedin
Evet
Bence çok geç değil ya
Çekiciliğin yoktur.
23 daha erken 33 olsa sıkıntı da
Nasibini kısmetini bekle o seni bulur hangi sehir?
Çeyizini hazırla istemeye geliyikkkk
Simdi burdanda biri istese ıstemem dersin yani😂😂