Soru basliginda gayet net sordum, ortalama 2 yaş fark ile kadinin erkekten buyuk oldugu iliskiye bakis aciniz nedir?
Onaylar misiniz boyle bir seyi?
Onaylar misiniz boyle bir seyi?
Normalde erkeğin büyük olması taraftarıyım ama 2 yaştan bir şey olmaz. Denemeye değer karşındaki adamsa karşılıklı aşk da varsa gerisini düşünme. Erkekler zaten sorun etmez...
Cevap
25Cevap
Benim için beni sevmesi yeterli
Yani kalp bu kime koncagi belli olmaz ama ben cok olgun deilsem benden buyuk biriyle olmam risk cunki biz erkekler kadinlara gore bikac yas daha gec olgunlasiyoz ve yaninda cocuk gibi davranip kirmak beklemedigi tepkiler verip gozunun disari kaymasini istemem o yuzden genelde ilk tercihim kendi adima bikac yas kucuk olmasi kalkip 5 yas ustude değil 2-3 yas ideal
Şahsen kendi adıma yaşımdan küçük erkeklerin hepsinde kardesimi gorduğum icin erkek gozuyle bakamiyorum. Ama seven insan sever. Bu islerde kesin kaideler yoktur.
Buna sadece iliski icindeki iki insan karar verebilir. Millete ne?
Fikrinizi sordum yani sen d ekendone gkre degerlendirceksin, bn x ya da y kisisi var demedim
Ayni şekilde millete ne diyorum..
O zaman yanlis sorudasin dostum
Ben yorum istiyorum cunku
Dün sormuştun senden küçük biri senle ilgileniyordu bu soruyu sorduğuna göre artık senden ona bişiler hissediyorsun sanırım
Sorunun cevabına gelirsekte erkekler zaten geç olgunlaşır yani sen den daha küçük biri ile olman ne tarzda bi ilişki istediğine bağlı duygusal veya uzun vadeli ilişki ise bence olmaz o iş çok saçma
yani iki yas falan buyukse idare eder yaa ama boyle 5 yas falan olursa ve uzeri o zaman biraz sikinti, bi kadin icin de gecerli bence. Bazi kizlar kendilerinden 10 yas buyuk erkekle evleniyor ya da beraber ne bilim bana pek mantikli gelmiyor...
5'den fazlasını istemezdim mesela 20 yaşındayken 25 yaşındaki birini sevmek çokta absürt değil bence normal duruyoy
3 4 yaşa kadar sorun görmüyorum ama yasa da bağlı 22 26 ise belki ama 14 18 ise imkansız çok sacma
2 yaş hiç bir şey değil ki. Benden 4 yaş büyük dahi olmuştu..
Zevkler renkler uyuşuyor birde hatunu begeniyorsam gerisi teferruat tır
25/27 yaşları aynı sayılır sorun denilecek bir fark yok, sadece matematiksel bir fark var
Bence +,- 4 yaş idealdir...
4 de fzla snki
Anca
fikir uyumuna bağlıdır
2 yaş bence ideal yani
20 yaş büyük olsa bile umrumda olmaz.
10 yaşta olsa farketmez
Önemli olan yaş değil
Sevgidir
2 yaşta sıkıntı olmaz derim
olgun candır hiç sorun olmaz
yaşım gereği artık olumlu bakmam..
Neden
Dediğim gibi :d
Saskinim.. 😅
Abartanar da var is gercege geljnce yapmazlar
bir kac yastan bir sey olmaz
Milf severiz
Onaylarım normaldir
İki yaş sırıtmaz ki
Normal
Daha güzel olur onu elinde tutman çok kolay
O niye
Dilersen detaylı konuşalım bu konuyu
Gayet normal 2 yaş
Hayır bakmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?