şu an sevdiğin kişiyle ilgili ilerisi için güzel hayaller kuruyor musun?


şu an bir sevgilim yok. O yüzden onunla ilgili hayaller kurmuyorum. Ancak ileride bir gün baba olacağımın hayalini çok kuruyorum. Çocuğumla neler yapacağımı, nasıl vakit geçireceğimi şimdiden planlıyorum
İnan bana harika soru sormuşsun. <3
Her gün bunun hayalini kuruyorum benim minik kurabiyem. <3
Cevap
54Cevap
Güzel hayallerimiz var, ilki için adım attık bakalım
Sadece hayalimde var gerçekte olmayacak.
Hayır kurmam. Duygusal hayatımı tesadüfü ve doğaçlama yaşarım. Diğer kısımlar ise planlıdır.
kurdum.. o bile ayrı güzel. umarım olur kabul olurda yaşarız, daha ne çok görmek istediğimiz şeyler var
Arada yapıyorum öyle şeyler hele şu son zamanlarda kudurdum sanırım.
🙄😆
Evet kuruyorum. Çok da güzel olur hayalimdeki gibi olsa.
Hayır hayallerim genellikle gelecek kaygısı veya kariyer hakkında oluyor.
İnsan hiç hayal ettiği gibi yaşayamıyor ne yazık ki mutlaka bir musibet oluyor...
Hayalini kurar ve gerçekleşmesi için mücadele ederim
Hayır. Biz anı yaşamayı tercih eden bir çiftiz. En fazla 1 ay sonrasını düşünürüz
Tabiki , ilk adımı attım ikinci adım için çalışmalarıma devam ediyorum..😌
Hayır kurmuyorum, çünkü gerçekleşmeyecek şeylerin ülkesi Türkiye
İnsan hiç hayal ettiği gibi yaşayamıyor ne yazık ki mutlaka bir musibet oluyor...
Az önce birisiyle kurdum. Bir hayal ama gerçek kadar heyecanlandırdı beni.
Az aksiyon çıksın be bırak hayali sanki gerçek oluyorda
Tr standartlarına göre kuruyorum maalesef bsbsbbdhd
Kurmuyorum maalesef 5 dakika yaşayacağımın bir garantisi yokken neyin hayalini yaşayayım.
Hayal pek kurmuyorum, genel olarak sadece isteklerim var😇😇
Hayal kurmayı sevmiyorum, bu nedenle bir beklentim yok...
Kurmuyorum şu ana odaklıyım şu an için biri de yok zaten
Evet kuruyorum ama bir şey eksik, bil bakalüm ne?
Ben nerden bileyim ayol :v
Sevdiğim kişi sevdiğim kişiiiii 🥲
Aa ne taseduf bende ama biraz oturuyoruz kalkacaz şehir dehistiricez:))
Evet kuruyorum ileride eşime sarılıp uyuyacağımi ne bileyim saçını oksadigimi falan
Eskiden kurardım salmıyor. Senin hayallerini zaten başkaları yaşıyor. Kabullendim
Tabikide kuruyorum. Gece onun yanında o uyurken yüzünü izleyip ileride ki şeylerin hayallerini kuruyorum
Hayalmi şu saaten sonra nasıl yaşayabilirim diye hayal kurmaya başladık.
Üni sınavına hazırlanan bir 12 sınıf olduğum için beni şu an sadece bu ayakta tutuyor diyebilirim :)
İleride yaşayacağım güzel günler için tek başıma hayaller kurmak daha inandırıcı geliyor gibi
Türkiyede hayal kurmakta hayal oldu 😄😄
Haklısın 😄😄
Hayalim yok anlık yaşıyorum
Bize hayal kurmamayı öğretti hayat.
Kuruyorum
Büyük hayaller kurarım
Hayır, artık kurmuyorum
Hayal kurmayı bırakmadık mı toplum olarak
hiç sanmam bu dünya bize göre değil
Aşk mı? O bizi öldürür..
Ben hayal dünyasında yaşıyorum
Hayır
Hayır öyle isteklerim kalmadı :)
Her zaman kurmayı severim
Hayır hayal kuramıyorum artık
kuruyorum ama olmayacağını bilmekte üüzüyor
Hayal kurma yetimi kaybettim
Gerçekler skecegi için hayır.
Olmayan kişiyle bile hayal kuruyorum
Kursak nolcak gerçekleşecek mi
Tek tek gerceklestiriyorum hayat kısa
Benim için mümkün değil
Hayallerle işim olmaz gercekciyim
Güldürdün
Neden
Her zaman her saniye
Tamda sorum buydu
tabiki
Kuruyorum ama gerçekleşmeyeceğini biliyorum.
Kurmuyorum :)
Hayır kurmuyorum
Boş hayaller
Ay evet kim hayal kurmaz kk
Evet kuruyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?