AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hemde öyle bir veriyor ki anlatamam 😊. Bana bebek gibi bakıyor. O benim canımın cananı her şeyim 😊
Ne güzel burçlarınız ne 🙃
Yani burç konusuna asla inanan biri değilim onu diyeyim ama başak ve balık.
O başak burcu mu
Yok ben başak
İlişkinin başlangıcında çok fazla ilgi gösterdiğim için maalesef öyle alıştı.
Bu hafta sonu görüşüp yüz yüzeyken ayrılacağım. Ben de sevgi görmek istiyorum.
Bu karşılıklı olmadığı zaman yürümüyor. Kar0şılıklı olacak kişide bana denk gelmiyor.
İyi düşünmüşsün sevgi karşılıklı olmalı bende ayrılırdım
ee peki karşılıklı sevecek kişiyi nasıl bulacağız?
Bilmiyorum hiç ☹️
Eşimden o ilgiyi görmüyorum maalesef
Neden sence böyle
Biz çok zıt karakterleriz. Zıt olduğumuz için bulduk galiba birbirimizi ama işte o da kopukluk oluyor hep
Burçlarınız ne
Ben Akrep o Başak
Akrep en iyi yengeçle sonra balıkla anlaşır sevmek sevilmek bizim için çok önemli
Senin burcun neydi
Yengeç
Sen evli misin peki. Evliysen eşinin burcu ne
Yok değilim
Sende akrep birisi ile evlen 😃 uyum gerçekten çok önemli. Ten uyumu, kafa uyumu, ruh uyumu her şey çok önemli evlilikte
Evet akrep veya boğa burcuyla evlenicem ama boğa burcunun yükseleni akrep olmalı yoksa anlaşamam 😊
Benim yükselenim Aslan 😃
Akrep burcunun yükseleni ne olmalı karar veremedim benimde yükselen terazi vmgffdfvk
Akrep yükselen boğa olmuş olsa o zaman daha fena olur sanki 😃 😃
Bilmiyorum hiç akrep burcu aldatır diyor çoğu kişi ben inanmıyorum sevdiği zaman aldatmaz bence
Akrepler aşık olunca kör kütük sever. Ve aşırı kıskanç olur.
Benim de en sevdiğim bende kıskancım kıskanılmayı severim
Ben çok kıskanç olurum aşık olduğum kişiye. Eşime de aşık olmak isterdim ama olmadı
Neden olmadın o zman neden evlendin
Aşk olmasına müsaade etmedi hareketleri ile. Şimdi birbirimizi idare ediyoruz.
Ne yaptı
Çok gergin birisidir. Ve isteksiz birisi. Ne desem zıttını yapma peşinde
Ben genelde uyumlu biriyim ama her denileni de yapmam karşımdaki kişi egosunu tatmin ediyorsa veya emir verir gibi konuşursa yapmam kibar olmalı benim gibi
Emir vermeyi sevmem ben. Karşımdaki neyden hoşlanıyorsa ordan gitmeyi severim. Hani uyum olsun karşılıklı olsun diye
Yöneten misin yönetilen mi🤔
O ruh haline göre değişiyor. Yönetim derken emir kipi ile değilde şöyle yapalım böyle yapalım gibi. Bazen Ona bırakıyorum hadi nasıl olsun sen söyle diyorum. Gizliden çıksam yazabilir misin
Benimde aynı sanal istemiyorum
Yok sanal değil. Kolay olur diye demiştim yazması.
Eşim ve kızım benim her şeyim
Seni seviyorum 💕💕
💕💕 aşk kadın
Hemde fazlasıyla 💕💕💕
Allaha çok şükür fazlasını veriyor
Hayır değilim
Neden
Hep o haklı akşama kadar evde ama genede haklı hep yorulan o akşam erken den uyur yorgunum der
Bencillik var biraz
Fazlasınla erkekler de ilgi bekler 🙄😔
Dışarıdan belli etmiyorsunuz ama sizinde kadınlar kadar sevilmeye ihtiyacınız var
Güçlü olmak her insanı yoruyor güçlü olmak iyi bir şey değil herşeyin var ama huzurun yarım kalması kötü
Evet iki tarafta dengeli olmalı hep yöneten erkek olmamalı
Fazla aile ile yüz göz olmamalı aslinda
Neden peki
Ailesine hergun gidiyordu yemek vs yok ses etmiyordum kardeşi babanensi hergun geliyordu bu sefer bu duruma ses etmediğim için toparliyamadim ailesi ailem dedim ama olmadı maalesef
Bununla ilgili soru paylaşmıştım hatta hiç hazetmediğim durum kendi anneme bile tahammül edemem fazla çevreyi sevmiyorum
En güzeli uzak olmak ama ipin ucunu kaçırdım işte 😊
Hatta evliliğin ilk zamanlarında asla olmamalı senin burcun ne
Koç burcuyum ben sen ne burcusun evlimisin bu arada
Yengeç burcuyum bende yok değilim
Hmm anladım ne güzel arkadaşım olurmusun
Sanal arkadaşlık istemem 😅
Teşekkür ederim mesaj alınmış tır
Sen duygusal mısın
Evet
Ama mantık olarak daha iyiyim vicdanım dan kaybediyorum
Koç burcuna hiç benzemiyorsun
Burçlarla çok ilgim yok ama çoğu kişi benzemiyorsun diyor yükselen akrep
O zaman normal akrep burcu iyidir
Ondan olabilir işte sen neden böyle soru sordun peki sorunların mi var yoksa tamamen merak mı
Merak ettim kibar birisin hemde duygusal sın o yüzden
Teşekkür ederim sende öylesin işte sorunlar çözülmeden alışkanlık halinde yaşıyoruz bir tarafta ego olursa o ilişki zarar gormeye başlıyor
Ben biraz egoluyum ama sevdiğim kişiye karşı bunun bir önemi yok ona tüm kapılarımı açarım gösterdiğim sevgiye karşılık bir şey yapmazsa kavgalar başlar
Karşılık olmadığında herery biter emek verilen şeye gevşeklik yapılmaz yani afedersin ama ego dediğimiz şey durup dururken olmaz
Neyse seni meşgul edip yormak istemem kafanızda sisirdim sağlıcakla kal
Evet öyle çoğu insan biraz sevgi görünce Bi yerleri kalkıyor böyle insanlar hiçbirşeyi haketmiyor
maalesef işte buda büyük hata bizden dolayı değil karşıdaki insanın tamamen gevşekliği oysa gereksiz şeyler ama değer verdiğinde bu değeri farklı anlıyor afedersin totosu ensesinde gezmeye başlıyor fazla değer vermiyeceksin dinlediğim için teşekkür ederim 🙏
Kafamı şişrdiğini nerden çıkardın 😒
Hani ben evliyim ya şimdi sen bekarsin bu durumda belki konuşmak istemezsin ve yorum yaptıkça yapmak zorunda olursun diye dedim rahatsızlık vermek istemem 😊
Yok rahatsız etmiyorsun beni
Teşekkür ederim 😊 insanlar şey olabiliyor azıcık sevgi gördüğünde karşılık vermek yerine ben çok iyiyim diyorlar halbuki sen onun sevgisi ile güzelleşiyor sun bunun farkında olsalar
Evet öyle sevgi insanı güzelleştirir brn sevgisiz yapamam mesela mantıklı tarafım da var ama duygusal olduğum zamanlar hep sevgi isterim
Aynen öyle tam üstüne bastın mantık ne kadar düşünsemde ilgi isterim yani sıcak sohbet samimiyet yalandan gülüşler vs değil
Erkek arkadaşın yok sanırım
Evet yok
Nedenini sormuyorum bile samimiyetsizlik çok olduğu için 🤣
Hiç olmadı 😅
Oda olabilir yani illaki olacak diye brsey yokki 🙃 sonuçta herşeyin sebebi vardır
Aynen 😊
İşte bizde evli olarak buralarda takılıyoruz şimdi ne desen haklı derim 🙃 çokta normal değil fakat oluyor işte
umarım diyeyim tabiki mutlu olursun denk gelir inşallah huzur sana
İnşallah sende hep mutlu ol😊
İnşallah arayışa girme zaten relax ol ne kadar üzerine gidersen o kadar umutsuzluk olur
Bir zmanlar arayıştaydım yalnız olduğum için şimdi toparladım sevgisizliğe alışmaya çalışıyorum
Sevgisizliğe alişmaz insan sadece erteler hep yanlızlığı değersiz hissetmek kadar kötü hicbirsey yok
Evet öyle ama elden ne gelir arada aklıma gelince ağlıyorum sonra kendi kendime moral veriyorum işte
Hicbirsey maalesef yarana kendi kendine tuz bastığını bilmesidir acı ama yapacak brseyin olmaması daha kötü işte
Birde zaten en kötüsü içini kendine dökmesi insanın ve toparlaması
Evet öyle kendi kendimi teselli ediyorum bazen bir başkasına açıklıyorum sanaldan iyi geliyor kimsem yok zaten
Yabancı kadar rahat hissettiren hicbirsey yok bu yaşa kadar olsada geç öğrendim ama en iyisi yakından değil uzaktan birisi herşeyi içini dokebiliyor insan kız arkadaşı edinebilirsin aslında buradan
Benim çıkmam gerek görüşürüz
Byby
Ben kendime değer veriyorum mutlu ediyorum
En güzelii😎
Benim verdiğim değeri vermiyor üzülüyorum
😐.
Veriyorum ama o vermiyor
Yaa😐
Anlatsam niye ayrilmadin dersin aslinda
Merak ettim şimdi
Valla cok uzun
o binde bir olur
Nasıl