Eşim beni aldattı ama onu affetim. Fakat ben ihanetini unutamıyorum, ne yapmalıyım?

1 yıllık evliyim eşim boşanma davasında olduğu eşiyle bir yıl önce birlikte oldu. Bana bekarım dedim. Boşanma aşamasındaymis öğrendim hamile oldum için. ozaman neden diye sordum da. Bna dediği ben istemedim uyuyodum geldi kendi oldu ben rahatlamadim bile diyo ben buna inanmıyorum. 1 yıldır psikiyatri heryere gittim ihaneti unutamıyorum. Sizce mantıklı mı ben sordumda kapat artık diye bana baskı yapiyo. Ve. Kadına git diyo kadın zorla oluyo. Benim mantım almiyo ve. İlk oldum korunmadim diyo aradan üç ay sonra ben rahatlamadim diyo. Nolur şu an 11 aylik kızım var yardımcı olun napmaliyim
Eşim beni aldattı ama onu affetim. Fakat ben ihanetini unutamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla